Chętne dziewczyny...?

91. Data: 2017-05-18 18:50:42

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:b7856ce2-0049-4258-af27-2d69027198a5@googlegrou
ps.com...
W dniu czwartek, 18 maja 2017 18:34:27 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Dla humoru to może AszDziennik
> W NIE karykatury księży i plucie na wiarę i polskość dla poprawienia
> humoru?
> Albo w "Skandalach" fakt typu "Kosmici amputowali jej twarz"?

Gdybyś znał nastroje Polaków w tym czasie, to byś wiedział, o co chodzi.
Transformacja ustrojowa zabrała rodakom masę pieniędzy, więc nikomu nie
chodziło o prawdę tylko o znalezienie sobie obiektu do prostego wyśmiania
w celu kompensacji nastroju. W ten sposób powstała kasta plotkarzy i
śmieszków.

=========
A także kasta wyśmiewanych pariasów- Kościół Katolicki i polski patriotyzm,
oraz kasta bramińska- Żydzi i syjonizm, o których pariasom nawet nie wolno
wspominać

--
Chiron

92. Data: 2017-05-18 18:57:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 18:40:54 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Już nie broń tych szmat. To były gazety celowo wymierzone w Polaków,
> podobnie jak gazeta "zły", jaki masz interes aby je bronić?

Nie mam interesu bronić wydawców tych gazetek, ale wiem, że wielu byłych ich
czytelników często tęskni do czasów, kiedy "Skandale" i "Zły" były obecne
na rynku. Obecnie pozostaje tylko wspomniany już portal http://weeklyworldnews.com/

93. Data: 2017-05-18 18:59:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 18:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> czytelników często tęskni do czasów, kiedy "Skandale" i "Zły" były obecne
> na rynku. Obecnie pozostaje tylko wspomniany już portal

To znaczy że ci byli czytelnicy jeszcze tego nie przepracowali, tęskno
im za trucizną.

94. Data: 2017-05-18 19:01:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=========
> A także kasta wyśmiewanych pariasów- Kościół Katolicki i polski patriotyzm,
> oraz kasta bramińska- Żydzi i syjonizm, o których pariasom nawet nie wolno
> wspominać

Oj wolno, wolno. Wiesz, jakim powodzeniem cieszy się wznowienie najstarszej
gazety w Polsce? "Warszawska" to "NIE" naszych czasów.

95. Data: 2017-05-18 19:05:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 19:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Oj wolno, wolno. Wiesz, jakim powodzeniem cieszy się wznowienie najstarszej
> gazety w Polsce? "Warszawska" to "NIE" naszych czasów.

Nie widzę podobieństwa.
A przypomina mi się stare "Życie Warszawy" gdzie królowały ogłoszenia
burdeli.

96. Data: 2017-05-18 19:11:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 19:05:19 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie widzę podobieństwa.
> A przypomina mi się stare "Życie Warszawy" gdzie królowały ogłoszenia
> burdeli.

Czy chodzi tobie o "Życie" Wołka, czy o gazetkę jeszcze wcześniejszą?
Pytam, bo jestem z Wrocławia, gdzie tych gazet nie czytano.
Natomiast królowały "Robotnicza", "Słowo Polskie" i "Wieczór Wrocławia",
obecnie wydawane jako jedna gazeta pn: "Times - Gazeta Wrocławska".

97. Data: 2017-05-18 19:14:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No ale to trochę wbrew oczekiwaniom konsumenta,

A nie widzę, żeby konsument masowo popełniał samobójstwa.

> niezależnie od niskiej
> wartości w/w. Widzę, że rozmawiam ze zwolenniczką cenzury.

Taką samą jak ci, którzy odmawiali koncesji Radiu Maryja.

98. Data: 2017-05-18 19:16:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Być może, jeżeli ktoś wierzył w to, co tam było napisane.
> Większość czytała dla poprawienia humoru.

Sama nie wiedziała ta "większość", jak nad nią tym "poprawianiem"
pracowano.

99. Data: 2017-05-18 19:16:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 19:14, Ikselka pisze:
> Taką samą jak ci, którzy odmawiali koncesji Radiu Maryja.

Ojciec Rydzyk robi kawał dobrej roboty, bez niego byśmy mieli
ideologiczną monowładzę.

100. Data: 2017-05-18 19:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Dla humoru to może AszDziennik
> W NIE karykatury księży i plucie na wiarę i polskość dla poprawienia humoru?
> Albo w "Skandalach" fakt typu "Kosmici amputowali jej twarz"?

Otóż to.

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni