Chętne dziewczyny...?

101. Data: 2017-05-18 19:17:31

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Gdybyś znał nastroje Polaków w tym czasie, to byś wiedział, o co chodzi.
> Transformacja ustrojowa zabrała rodakom masę pieniędzy, więc nikomu nie
> chodziło o prawdę tylko o znalezienie sobie obiektu do prostego wyśmiania
> w celu kompensacji nastroju. W ten sposób powstała kasta plotkarzy i śmieszków.

Ojojoj, Twoja świadomość jak widzę jest w powijakach...

102. Data: 2017-05-18 19:19:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Już nie broń tych szmat. To były gazety celowo wymierzone w Polaków,
> podobnie jak gazeta "zły", jaki masz interes aby je bronić?

Sam nawet nie wie - przecież to nad nim całe lata pracowano "poprawiając
humor", żeby miał kto bronić.

103. Data: 2017-05-18 19:21:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> Nie mam interesu bronić wydawców tych gazetek, ale wiem, że wielu byłych ich
> czytelników często tęskni do czasów, kiedy "Skandale" i "Zły" były obecne
> na rynku.

Na pewno tęsknią (jak jeden mąż kształceni w Moskwie) generałowie, co sami
odeszli w proteście i teraz muszą przeżyć za 2000/mc :->

104. Data: 2017-05-18 19:21:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://weeklyworldnews.com/

> To znaczy że ci byli czytelnicy jeszcze tego nie przepracowali, tęskno
> im za trucizną.

Tak działa propaganda przecież.

105. Data: 2017-05-18 19:23:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> Oj wolno, wolno. Wiesz, jakim powodzeniem cieszy się wznowienie najstarszej
> gazety w Polsce? "Warszawska" to "NIE" naszych czasów.

Czy to Gazeta Dawidka Warszawskiego może? Nie dziwiłoby nic.

106. Data: 2017-05-18 19:25:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ojciec Rydzyk robi kawał dobrej roboty, bez niego byśmy mieli
> ideologiczną monowładzę.

Oczywiście! Przede wszystkim perspektywicznie myśli - wyszkolił MŁODĄ kadrę
medialną dla PiS, i co? - było jak znalazł :-)

107. Data: 2017-05-18 19:31:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 19:15:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A nie widzę, żeby konsument masowo popełniał samobójstwa.

> Taką samą jak ci, którzy odmawiali koncesji Radiu Maryja.

Tak jak pisałem, niektórzy czekają nawet na wznowienie "Złego" czy "Skandali".
W kraju wolnorynkowym te pisma rozprzestrzeniałyby się wszędzie niedrogo
jak ciepłe bułeczki - pieniądze nie śmierdzą. Tam gdzie obowiązują koncesje,
wszystko co poza nimi albo dozwolone w sposób ograniczony ma posmak zakazanego
owocu i jest czytane z wypiekami na twarzy. Taka jest psychologia tłumu.

108. Data: 2017-05-18 19:34:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 19:24:12 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki

> Czy to Gazeta Dawidka Warszawskiego może? Nie dziwiłoby nic.

Zdecydowanie nie. Obecne wydanie "Warszawskiej" jest antysemickie,
lefebrystowskie i chyba trochę prorosyjskie.

109. Data: 2017-05-18 19:46:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

=========
> A także kasta wyśmiewanych pariasów- Kościół Katolicki i polski
> patriotyzm,

Nie zrozumiałeś.
Wyśmiewana była (jest) obecna karykatura kościoła i obecna karykatura
patriotyzmu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

110. Data: 2017-05-18 20:01:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 19:46, Kviat pisze:
> Nie zrozumiałeś.
> Wyśmiewana była (jest) obecna karykatura kościoła i obecna karykatura
> patriotyzmu.

No tak, nikt nie jest doskonały i wiara ludzi czy patriotyzm będą
narażone na wyśmianie.
Ciekawe za to że Monthy Python chciał zrobić film wyśmiewający Jezusa.
Przeczytali całą Ewangelię i nie znaleźli NICZEGO do czego mogli by się
doczepić. I w ten sposób powstał "Żywot Briana" zamiast Jezusa.

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni