Zagrożenia duchowe

11. Data: 2017-04-18 07:54:26

Temat: Re: Zagrożenia duchowe
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 07:23, XL pisze:

> Bo to nie Kowalski przychodzi do każdego w chwili śmierci.

Skąd wiesz?
I dlaczego uwierzyłaś jakiemuś facetowi, który to wymyślił? No chyba nie
dlatego, że tak napisał w jakiejś książce?
To nie może być aż tak proste...
:)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-04-18 17:51:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> I dlaczego uwierzyłaś jakiemuś facetowi, który to wymyślił? No chyba nie
> dlatego, że tak napisał w jakiejś książce?

Ależ może! - przecież tobie też jakiś facet swoją książkę imputował i też
od razu wszystko z niej bierzesz jak swoje :->

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

13. Data: 2017-04-18 18:16:11

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 17:51, XL pisze:

> Ależ może! - przecież tobie też jakiś facet swoją książkę imputował

Jaką znowu książkę?
W twoim przypadku wiadomo konkretnie o jaką książkę chodzi.

> i też
> od razu wszystko z niej bierzesz jak swoje :->

Jakie też?
Znowu sobie coś uroiłaś. To, że ty tak robisz, to nie znaczy, że ja też.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-04-18 18:43:37

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 18:16, Kviat pisze:

> Jaką znowu książkę?
> W twoim przypadku wiadomo konkretnie o jaką książkę chodzi.

a co to za różnica Biblia czy biochemia Harpera, obie mają swoich
(łatwo)wiernych ;-)

15. Data: 2017-04-18 19:03:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Jaką znowu książkę?

Tę czy inną lewacczyznę - a co to za różnica, panie lewak.

> W twoim przypadku wiadomo konkretnie o jaką książkę chodzi.

> Jakie też?
> Znowu sobie coś uroiłaś. To, że ty tak robisz, to nie znaczy, że ja też.

Albowiem "nie-ma-Boga" to twoje autorskie odkrycie. Byłeś pierwszy!!!
Rozumiem :-D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

16. Data: 2017-04-18 20:01:40

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 19:03, XL pisze:

> Tę czy inną lewacczyznę - a co to za różnica, panie lewak.

Pewnie, że żadna :) I tak trzymaj :)
Przecież nie oczekuję od ciebie, że dasz radę odróżnić książkę
wartościową od bajek. Wśród pislamskich nie dajesz rady, to co dopiero
wśród lewackich...

> Albowiem "nie-ma-Boga" to twoje autorskie odkrycie. Byłeś pierwszy!!!
> Rozumiem :-D

Nie nie rozumiesz :)
Dopóki ktoś nie wymyślił krasnoludków, to krasnoludków nie było.
W drugą stronę to nie działa :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-04-18 20:40:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> wśród lewackich...

> Nie nie rozumiesz :)
> Dopóki ktoś nie wymyślił krasnoludków, to krasnoludków nie było.

Tak napisano w twojej książce - dodaj.

> W drugą stronę to nie działa :)

Co było, zanim wymyślono "nie-ma-Boga"?
Spoko, nie odpowiadaj 3-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

18. Data: 2017-04-18 21:49:40

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 20:40, XL pisze:

> Tak napisano w twojej książce - dodaj.