Prawicowy model rodziny.

11. Data: 2017-04-21 21:05:42

Temat: Re: Prawicowy model rodziny.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 17:33, Lord Gender pisze:
> [...]
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> To ty nie wiedziałeś że przeciwko antyprzemocowej ryczy właśnie taka patologia,

A ty na kogo głosowałeś? Że się tak zapytam, jakbym się nie domyślał...
Masz w ogóle bierne prawa wyborcze, czy tylko zapomnieli ci dać zakaz na
internet?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-04-21 21:14:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 21:05, Kviat pisze:
> [...]
>
> A ty na kogo głosowałeś? Że się tak zapytam, jakbym się nie domyślał...
> Masz w ogóle bierne prawa wyborcze, czy tylko zapomnieli ci dać zakaz na

Uuuupssss. Sorki.
Pomyliłem Cię z Leo...
Leo.. Lord...

Trochę nawet to dziwne było, że Leo potępia przemoc w rodzinie :)
Ale uznałem, że po nim to najdziwniejszych rzeczy można się spodziewać,
a nie spojrzałem dokładnie na nick.

Jeszcze raz sorki.

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2017-04-21 21:18:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2017 o 21:14, Kviat pisze:
> Uuuupssss. Sorki.
> Pomyliłem Cię z Leo...
> Leo.. Lord...

Lord czyli Glob

14. Data: 2017-04-21 21:23:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 21:18, pinokio pisze:

> Lord czyli Glob

Serio?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-04-21 21:48:54

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 21:23:16 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Serio?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zajrzałem na chwilę z ciekawości czy do pisowców dotarło co zrobili Polsce i czy już
pakują walizki bo tym razem za powrót komuny to nie będzie aj boli. Czasem mnie to
cieszy bo takie szambo wstrętne wypłyneło że ludzie nie wiedzieli jak zdegenerowane,
niespolonizowane, nieucywilizowane jest tutaj buractwo. A teraz coraz więcej osób
rozumie, że nie ma podziału, są polacy i chamstwo dla których kraj to należy kraść
całymi rodzinami, zbudowali narcystyczną wrogą Polsce, obcą w swoim neurotyźmie sektę
na bazie tęsknoty za bolszewizmem i to już widzą ludzie którzy głosowali na Pis,
włosy im dęba stoją jak niszczony jest kraj.

16. Data: 2017-04-21 21:56:15

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 21:48, Lord Gender pisze:

> [...]
neurotyźmie sektę na bazie tęsknoty za bolszewizmem i to już widzą ludzie którzy
głosowali na Pis, włosy im dęba stoją jak niszczony jest kraj.

a tak cicho i grzecznie było :-)

17. Data: 2017-04-21 21:56:33

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 21:48, Lord Gender pisze:
> W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 21:23:16 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Zajrzałem na chwilę

I to mnie zmyliło :) Na L... ostatnio był tylko ten psychopata i się
rozpędziłem :)

Co do reszty, oczywiście racja.

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2017-05-17 21:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@c...eu> wrote:

radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Witam, witam :-)
> Co dobrego się tu wydarzyło? :-)

Moja nieobecność :-)))

19. Data: 2017-05-18 15:08:09

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

>>> kociej

> Moja nieobecność :-)))

To czemu robisz sobie teraz krzywdę ?
:-) :-) :-)

--
Chiron

20. Data: 2017-05-18 16:32:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> To czemu robisz sobie teraz krzywdę ?

Dobre pytanie :-)))
Podrzucam :-)