Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P

11. Data: 2007-05-06 16:45:27

Temat: Re: ...jest nadzieja...? ;P
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f1kk62$blv$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie nad "nami"? A gdzie tu Twoja pokora, Sky??? Jesteś ponad naszą
> śmiertelną cykliczność, czy co?
> ;P

PoXLknęłaś haka? ;)

A co to jest właściwie ta "pokora"? ;P
Bo jeśli przypadkiem to to co myślę
to może się okazać że masz rację... ;)))

12. Data: 2007-05-06 16:50:28

Temat: Re: Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
m.html

> Czy jest na sali jakiś specjalista od ewolucji ? :)

Na sali [dla zakwalifikowanych w kaftany]?
Sami "ewoulujący"...[tfu tfu tfu] ;P

13. Data: 2007-05-06 17:20:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konserwatysta-ewolucjonista ;P

...czyli tytułowy "mięczak" ;P

14. Data: 2007-05-06 18:19:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f1kcq4$508$1@news.onet.pl> :

> http://wiadomosci.onet.pl/1528118,16,1,0,120,686,ite
m.html

Bo to durne prawo było, które mógł obalić uczeń szkoły podstawowej? To
tak jakby zakać zmutowanemu genowi ponownej mutacji lub zastrzec, że
jakaś mutacja może zajść tylko jeden raz.

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

15. Data: 2007-05-06 18:24:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ...czyli tytułowy "mięczak" ;P

Tak by wychodziło, że on jest do przodu w ewolucji, bo JUŻ wrócił do
klasyki, no a to znaczyłoby, że to ja jestem zacofana, bo JESZCZE nie
wróciłam :P
Ale jakoś nie mam ochoty wracać jak tamte mięczaki, a Slavi się chyba
trochę pospieszył, bo czy warto tak dla idei - "aby do przodu" w TYM
przypadku? Przecież takie fajne bywają ewolucje w tej ewolucji :PPPPP

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

16. Data: 2007-05-06 18:55:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
>
> A co to jest właściwie ta "pokora"? ;P
> Bo jeśli przypadkiem to to co myślę
> to może się okazać że masz rację... ;)))

Noo, "ta" pokora to godzenie się bez szemrania na wspólne przebywanie i
niewygody pod jednym Niebem - niebieskim czy nie niebieskim, wszystko
jedno. A skoro piszesz "nad wami" - to gdzie Ty? Nad nami, czy już nawet
u progu nieba, a może nad niebem? Hę? Pokorą to nie trąci, tylko
przekorą, albo rodzajem de ME(ga)LLO--->---->----manii... ;-)
Chyba że...chyba że.... Twoja pokora jest tak wielka, że stopy nasze
pozwalasz nam stawiać na swych plecach i z tego powodu jesteś "ponad"???
O Ty, zdradliwy!
:P

17. Data: 2007-05-06 19:05:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> [...]
> tak jakby zakać zmutowanemu genowi ponownej mutacji lub zastrzec, że
> jakaś mutacja może zajść tylko jeden raz.

Ale przecież mutacje mogą być bezkierunkowe i ukierunkowane, a tu chodzi
o te ukierunkowane. Jak wszystkie mutacje - zachodzą w sposób ciągły tj,
jedna po drugiej, ich efekty nie sa skokowe; pod wpływem czego, to
nieważne - ale w przypadku mutacji tego typu geny mutują się w ściśle
określonym kierunku. Tyle że ten kierunek ulega w którymś momencie
zmianie na przeciwny - i to jest ciekawe... Więc może u człowieka też to
zachodzi, jednak na tyle powoli, że my (tzn, żyjący w tym momencie) nie
mamy szans ich spostrzec jako gatunek... U mięczaków je widzimy, a u
siebie...

18. Data: 2007-05-06 19:10:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę pospieszył, bo czy warto tak dla idei - "aby do przodu" w TYM
> przypadku? Przecież takie fajne bywają ewolucje w tej ewolucji :PPPPP

Raczej uwsteczniające r-ewolucje... ;)))

19. Data: 2007-05-06 19:14:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba że...chyba że.... Twoja pokora jest tak wielka, że stopy nasze
> pozwalasz nam stawiać na swych plecach i z tego powodu jesteś "ponad"???

Może tak może owak...ale ty wiesz iXeLa że opatrznie rozumiesz pokorę?!? ;)
Oj poszukaj ty poszukaj co to -bo w tak ważkiej kwestii omyłki dają opłakane
[dosłownie] efekty... :)

20. Data: 2007-05-06 19:17:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak jakby zakać zmutowanemu genowi ponownej mutacji lub zastrzec, że
> jakaś mutacja może zajść tylko jeden raz.

Qwieczki Dolly [ne mylic z Dollem] wydawały się tezy Dolla potwierdzać...
iż nie da się zawracać rwącego strumienia życia... ;)

Ile macie w sobie z neandertala...? ;)
Re: księżyc kontra słońce -simplepost
Re: Odbiór kolorów
"Dość proste doświadczenie"