Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P

31. Data: 2007-05-06 22:35:15

Temat: Re: Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Serio chciałabyś przeżyć to wszystko jeszcze raz, tylko że odwrotnie ? :)

To wszystko - to dla mnie akurat szczęście... Obojętne, w jakiej
kolejności ;-) Byle w wieku 15 lat znowu się zakrzywiło, bo tak jakoś
najbardziej mi się życie podoba od tego momentu...
Nie mówię tu oczywiście o przemianach ustrojowych, a jeśli, to tylko
mojego ustroju - wewnątrz i zewnątrz :-))))))))))))))

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

32. Data: 2007-05-06 23:14:13

Temat: Re: ...jest nadzieja...? ;P
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Się wydało, no!
> ...a Ty skąd wiesz? - też oglądasz!
> :-)))

Ja?! Takie bzdety!? ;)
Warto wiedzieć z czego czerpiesz natchnienie ;P

jakim tam pokorny...!
...jaki tam podniebnym...? ;)
Cieniem jedyniem cieńkim
Żebrzącym na puszczy
O światło w bliźnich
niczym o
ogień
do papierocha
;)

33. Data: 2007-05-06 23:21:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)

> [...]
> Nie mówię tu oczywiście o przemianach ustrojowych, a jeśli, to tylko
> mojego ustroju - wewnątrz i zewnątrz :-))))))))))))))

...ty coś kręcisz...
raz w tę raz w tę [byś chciała] ;P

34. Data: 2007-05-06 23:25:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]

Nic się nie pospieszyłem - to jest michniczarnia - czyli jewolucje.

35. Data: 2007-05-06 23:38:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nic się nie pospieszyłem - to jest michniczarnia - czyli jewolucje.

Ej, to w ogóle nie ten temat, przecież my tu o bardzo przyjemnej
ewolucji/ewolucjach mówimy (przeczytaj dokładnie) - nie związanych z
żadnym "obozem", lecz z najprzyjemniejszą stroną życia, którą Ty też
doceniasz, sam pisałeś o tym wiele razy...
:-)

36. Data: 2007-05-06 23:44:31

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> ...ty coś kręcisz...
> raz w tę raz w tę [byś chciała] ;P

Małżom wolno, a mnie nie? A choćby i sto razy tam i z powrotem - ja bym
mogła. Moje wybory były dobre, więc czemu ich nie powtórzyć... Chłopa
też mogę powtórzyć, i dzieciaki :-)
:-)))))))))))))

37. Data: 2007-05-06 23:46:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> jakim tam pokorny...!
> ...jaki tam podniebnym...? ;)
> Cieniem jedyniem cieńkim
> Żebrzącym na puszczy
> O światło w bliźnich
> niczym o
> ogień
> do papierocha

A ten znowu wierszem pisze...
;)

38. Data: 2007-05-06 23:50:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnym "obozem", lecz z najprzyjemniejszą stroną życia, którą Ty też
> doceniasz, sam pisałeś o tym wiele razy...

Kolejna nauczycielka...
To już nawet prawa do dygresji nie mam u Ciebie?
A później dziwisz się...

39. Data: 2007-05-06 23:55:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten znowu wierszem pisze...
> ;)

ot takie już życie mnisze...
;P

40. Data: 2007-05-06 23:58:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Kolejna nauczycielka...
> To już nawet prawa do dygresji nie mam u Ciebie?
> A później dziwisz się...

Taaa...polityka i narodowoszczyzna jako elementy socjo[r]ewolucyjnej
przemiany piany w błoto [proch -ups: sól- tej ziemi znaczysię] ;)

Ile macie w sobie z neandertala...? ;)
Re: księżyc kontra słońce -simplepost
Re: Odbiór kolorów
"Dość proste doświadczenie"