Precz z GMO!

11. Data: 2011-05-14 14:59:36

Temat: Re: Precz z GMO!
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1helggcb1zmf$.1wzoi1ejce21c$.dlg@40tude.net...
> http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
awy_o_nasiennictwie_do_dalszych_prac.html

> [...]
> genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie
> zakaz upraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych i uwalniania ich do
> środowiska. Dlaczego rząd Platformy Obywatelskiej i PSL pokrętnymi
> metodami
> próbuje w ustawie o nasiennictwie zalegalizować obrót materiałem siewnym
> GMO? Jest to manipulacja i na to się nie zgadzamy. Zgłaszamy wniosek o
> odrzucenie w pierwszym czytaniu tego projektu ustawy. Kiedy ten projekt
> był
> omawiany, na sali było 10 osób, szanowni państwo. Czy to też nie jest

Małgosiu - równie dobrze można paplać:
Precz z małymi cyckami,
precz z dużymi cyckami,
precz z małymi ciulikami,
precz z dużymi ciulikami,
precz z krasnoludkami,
precz ze św. Mikołajem
precz z konstytucją,
precz z majtkami,
precz ze spodniami,
precz ze spódniczkami,
precz z wolnym seksem,
precz z szbkimi numerkami,
precz z - preczami
precz z małością,
precz z genialnością,
precz z normalnością,
precz rozwojowi,
precz postepowi,
precz myśli swobodnej, nie zniewolonej i twórczej,
PRECZ ZE STRACHEM I STRASZENIEM

Pozdrawiam bez jakichkolwiek preczów
skryba

12. Data: 2011-05-14 16:55:31

Temat: Re: Precz z Głupotami!
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

After serious thinking Jacuo wrote :

> Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości grup

> Może poczytaj sobie o GMO i wtedy wyrobisz sobei zdanie i nie będziesz płotł
> takich takich bzdur. To , że iluś tam posłów PO zostało przekupione przez
> lobbystów koncernów nie oznacza,że
> trzeba przestać myśleć. GMO daje zyski tylko koncernom ją wytwarzającym i
> moim zdaniem jest za wiele wątpliwości, zeby je dopuścić. Można na ten temat
> dyskutowac, ale nie na poziomie "Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji
> antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta demagogia i
> propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

> [...]

Moje zdanie na temat GMO jest w miarę stabilne, bez przesadnego
optymizmu, jednak dalekie od demagogii niedouczonych dyskutantów
obecnych na tej liście. Wystarczy sięgnąć kilka wątków wczesniej, mniej
więcej pod tym samym tytułem była dyskusja na ten temat.
A opowiadanie o zyskach jedynie koncernów i zmowie ogólnonaukowej - to
jest właśnie przejaw demagogii.
GMO tak naprawdę jest lepiej kontrolowane pod względem efektów i
interakcji, niż uzyskiwanie nowych odmian poprzez przypadkowe mutacje,
przez niektórych nazywane "metoda klasyczną".
Witek

13. Data: 2011-05-14 19:06:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 18:55:31 +0200, Witek napisał(a):

> GMO tak naprawdę jest lepiej kontrolowane pod względem efektów i
> interakcji,

Niedługo będziesz machał zakręconym ogonkiem z przodu i z tyłu i robił
"chrum, chrum" - ani się spodziejesz. A i tak nadal będziesz krzyczał, ze
GMO jest cacy, bo masz jego efekty pod kontrolą.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

14. Data: 2011-05-14 19:34:35

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

After serious thinking Ikselka wrote :

> Niedługo będziesz machał zakręconym ogonkiem z przodu i z tyłu i robił
> "chrum, chrum" - ani się spodziejesz. A i tak nadal będziesz krzyczał, ze
> GMO jest cacy, bo masz jego efekty pod kontrolą.

O, nożyce sie odezwały :-)
Wielokrotnie udowodniłaś, że nie masz pojęcia na o bioologi,
szczególnie komórkowej czy o biochemii. Nie ma juz siły, tłumaczyc ci,
że transfer genów nie działa tak jak na oglądanych przez ciebie
kreskówkach.

A równoczesnie zachwalasz nowe odmiany "pomidorów prosto z USA".

Dla niewtajemniczonych - wg XL woda destylowana ma właściwośc
bakteriobójcze, bo !!! rozpuszcza bakterie !!!

15. Data: 2011-05-14 19:36:49

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote :
--

> Jeszcze nie oferuję,ale już próbuję rozmnożyć Groźną Jabłonkę GMO, która
> jest krzyżowką jabłonki z pomidorem.Prosta rzecz,krajesz jabłko na plasterki
> kładziesz na kanapkę,siadasz na kanapkę i można jeść.A po zjedzeniu prędko
> do spowiedzi.
> Pozdrawiam.mirzan

Jeden ze starych dowcipów
Co powstanie z krzyżówki szpaka z żyrafą?

Kombajn do czereśni

16. Data: 2011-05-14 19:38:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 21:34:35 +0200, Witek napisał(a):

> [...]
>
> Dla niewtajemniczonych - wg XL woda destylowana ma właściwośc
> bakteriobójcze, bo !!! rozpuszcza bakterie !!!

Głupek. I nieczytaty w dodatku.

17. Data: 2011-05-14 19:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 21:36:49 +0200, Witek napisał(a):

> mirzan wrote :

Już powstało: ty.

18. Data: 2011-05-14 19:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> --

> Jeden ze starych dowcipów
> Co powstanie z krzyżówki szpaka z żyrafą?

Pod "--" odpowiadają tylko takie właśnie jak ty krzyżówki.

19. Data: 2011-05-14 19:42:43

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka used his keyboard to write :

> Głupek. I nieczytaty w dodatku.
Mistrzyni Cientej Riposty

:-)

20. Data: 2011-05-14 21:41:31

Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

GMO to nie tylko biologia.
To biznes:
http://wyborcza.pl/1,75248,9596856,Cwierc_miliona_sa
mobojcow.html

Pozdrawiam monsantowo
piotrs

Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
Orzech włoski - sczerniałe liście
Poszukuje tulipanowcow
kosiarka - traktorek instrukcja
prunus cerasifera divaricata, jak sadzić?