Precz z GMO!

1. Data: 2011-05-13 14:01:09

Temat: Precz z GMO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
awy_o_nasiennictwie_do_dalszych_prac.html

"11 maja Sejm odrzucił wniosek o odrzucenie projektu ustawy o
nasiennictwie. Z wnioskiem tym wystąpił klub Prawa i Sprawiedliwości.

- Projekt ustawy o nasiennictwie, wbrew aktualnie obowiązującemu prawu o
organizmach genetycznie zmodyfikowanych, dopuszcza możliwość obrotu
materiałem siewnym GMO - mówił poseł Dariusz Bąk z Prawa i Sprawiedliwości.
- Nasz klub stanowczo sprzeciwia się takiej manipulacji obecnie w sejmie
jest rozpatrywany w komisjach projekt ustawy Prawo o organizmach
genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie
zakaz upraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych i uwalniania ich do
środowiska. Dlaczego rząd Platformy Obywatelskiej i PSL pokrętnymi metodami
próbuje w ustawie o nasiennictwie zalegalizować obrót materiałem siewnym
GMO? Jest to manipulacja i na to się nie zgadzamy. Zgłaszamy wniosek o
odrzucenie w pierwszym czytaniu tego projektu ustawy. Kiedy ten projekt był
omawiany, na sali było 10 osób, szanowni państwo. Czy to też nie jest
manipulacja? - pytał Bąk."

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

2. Data: 2011-05-13 17:41:39

Temat: Re: Precz z GMO!
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie

> zakaz upraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych i uwalniania ich do

Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

3. Data: 2011-05-13 17:59:59

Temat: Re: Precz z Głupotami!
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka explained :
> [...]
> odrzucenie w pierwszym czytaniu tego projektu ustawy. Kiedy ten projekt był
> omawiany, na sali było 10 osób, szanowni państwo. Czy to też nie jest

Szkoda, że ty wciąż potrafisz jedynie frazesami parapolitycznymi
operować w tym temacie.
Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji antybiotyków i zakaz stosowania
implantów.
>:|
Witek

4. Data: 2011-05-13 19:29:47

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-13 19:41, mirzan pisze:

> http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
awy_o_nasiennictwie_do_dalsz
> ych_prac.html

> Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

Walisz Palikuta?
;-)
--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2011-05-14 06:15:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Walisz Palikuta?
> pozdr. Jerzy

Nie zrozumiałem.To jakiś żargon?
Pozdrawiam.mirzan

6. Data: 2011-05-14 10:27:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 May 2011 19:41:39 +0200, mirzan napisał(a):

> http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
awy_o_nasiennictwie_do_dalsz
> ych_prac.html

> Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

Hmmm.... A TY co oferujesz?

7. Data: 2011-05-14 11:23:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 13 May 2011 19:41:39 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]

Jeszcze nie oferuję,ale już próbuję rozmnożyć Groźną Jabłonkę GMO, która
jest krzyżowką jabłonki z pomidorem.Prosta rzecz,krajesz jabłko na plasterki
kładziesz na kanapkę,siadasz na kanapkę i można jeść.A po zjedzeniu prędko
do spowiedzi.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2011-05-14 11:28:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 13:23:43 +0200, mirzan napisał(a):

> Jeszcze nie oferuję,ale już próbuję rozmnożyć

Pytałam o swobody. Skoro tak boisz się wszelkich nakazów.

9. Data: 2011-05-14 12:59:57

Od: "Jacuo" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości grup

> [...]
> w tym temacie.
> Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji antybiotyków i zakaz stosowania

Może poczytaj sobie o GMO i wtedy wyrobisz sobei zdanie i nie będziesz płotł
takich takich bzdur. To , że iluś tam posłów PO zostało przekupione przez
lobbystów koncernów nie oznacza,że
trzeba przestać myśleć. GMO daje zyski tylko koncernom ją wytwarzającym i
moim zdaniem jest za wiele wątpliwości, zeby je dopuścić. Można na ten
temat dyskutowac, ale nie na poziomie "Niech wprowadza jeszcze zakaz
produkcji antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta demagogia
i propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

Jacek

10. Data: 2011-05-14 14:47:12

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacuo" <m...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> produkcji antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta
> demagogia i propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

Jacku przeciwnicy GMO bardzo często posługuja się demagogią. Ale przeciez to
nic osobliwego - Hitler miał swojego Goebbelsa, Yaro ma swojego Błaszczaka
przeciwnicy GMO też mają swoich pyskaczy tylko miliony biednych i
głodujących na świecie nie maja zbyt słyszalnych przedstawicieli walczacych
z globalnym głodem. Jednak do mnie przemawia najbardziej zasada - primum
vivere, deinde philosophari
Pozdrawiam po swojemu
skryba

Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
Orzech włoski - sczerniałe liście
Poszukuje tulipanowcow
kosiarka - traktorek instrukcja
prunus cerasifera divaricata, jak sadzić?