Re: Precz z Głupotami!

From: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Precz z Głupotami!
Date: Sat, 14 May 2011 16:47:12 +0200

Użytkownik "Jacuo" <m...@z...pl> napisał w wiadomości
news:4dce7cd6$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości grup

> Może poczytaj sobie o GMO i wtedy wyrobisz sobei zdanie i nie będziesz
> płotł takich takich bzdur. To , że iluś tam posłów PO zostało przekupione
> przez lobbystów koncernów nie oznacza,że
> trzeba przestać myśleć. GMO daje zyski tylko koncernom ją wytwarzającym i
> moim zdaniem jest za wiele wątpliwości, zeby je dopuścić. Można na ten
> temat dyskutowac, ale nie na poziomie "Niech wprowadza jeszcze zakaz
> produkcji antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta
> demagogia i propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

Jacku przeciwnicy GMO bardzo często posługuja się demagogią. Ale przeciez to
nic osobliwego - Hitler miał swojego Goebbelsa, Yaro ma swojego Błaszczaka
przeciwnicy GMO też mają swoich pyskaczy tylko miliony biednych i
głodujących na świecie nie maja zbyt słyszalnych przedstawicieli walczacych
z globalnym głodem. Jednak do mnie przemawia najbardziej zasada - primum
vivere, deinde philosophari
Pozdrawiam po swojemu
skryba