Precz z GMO!

31. Data: 2011-05-15 21:47:19

Temat: Re: Precz z GMO!
Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał w wiadomości grup

> A ja nie boję się żadnych GMO i innych takich straszydełek,bo i tak jestem
> zrobiony w większej części z wirusów,grzybów i nie wiem czego jeszcze.
> We mnie najmniej jest mnie.Niech się boją czyści atomowo,aby się nie
> upaprać.

Ale ja się nie boję GMO, sam się w tym paprałem
(pisałem Ci kilka lat temu ile probówek z Czarcim pazurem przerzuciłem
wprowadzając do niego geny bakterii - skutecznie zresztą)

Ja nie mówię, że grzechem jest wprowadzenie - bo w warunkach wolnego rynku
coś co jest droższe i gorsze powinno wypaść.

Niestety niewidzialną ręką rynku sterują globalne korporacje - i nie
będziemy mieli wyboru co żreć,
jeśli wcześniej nie wprowadzimy prawa ograniczającego ich apetyt.

I na tym się wg mnie trzeba skupić, a nie na biologiczno/bogoojczyźnianych
pierdołach.

Pozdrawiam
piotrs

32. Data: 2011-05-15 22:02:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 May 2011 23:47:19 +0200, Piotr Siciarski napisał(a):

> [...]
> będziemy mieli wyboru co żreć,
> jeśli wcześniej nie wprowadzimy prawa ograniczającego ich apetyt.

Dokładnie tak.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

33. Data: 2011-05-16 06:18:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mam wybór, czy JA palę i piję, czy nie, natomiast GMO się podstępnie

> wkrada w mój organizm, kiedy kupuję i spożywam jego produkty, wcale

> niekoniecznie oznaczone "GMO".

> XL

Czy oznaczone GMO lepiej smakują?Każdy produkt ma jakieś substancje,
niekoniecznie występujące w nim w naturze.Kto widział,aby kiedyś mleko
mogło stać swieże miesiąc.Teraz jest okres selekcji zdrowotnej,trzeba się
starać,aby zweryfikować się pozytywnie.Nie ma odwrotu od rozwoju przemysłu.
Nie warto walczyć,bez widoków wygranej,szkoda energii.
mirzan

34. Data: 2011-05-16 09:50:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 08:18:46 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
> starać,aby zweryfikować się pozytywnie.Nie ma odwrotu od rozwoju przemysłu.
> Nie warto walczyć,bez widoków wygranej,szkoda energii.

Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

35. Data: 2011-05-16 10:09:22

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

Przede wszystkim ograniczać i selekcjonować ograniczanie i selekcjonowanie.
Ostatni rząd komunistyczny (Rakowskiego) wprowadzając ustawę o
przedsiebiorczości w oparciu, o którą do dziś funkcjonuje nasza gospodarka
wprowadzała 17 działalności licencjonowanych. Dziś jest tego 317. Tak po
kolei każdy następny rząd psuł reguły działalności gospodarczej powiększając
szarą strefę.
Pozdrawiam absmakowo
skryba

36. Data: 2011-05-16 11:21:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

Toż mówię,GMO selekcjonuje NAS.I co Ci to przeszkadza,jak nikomu nie
przeszkadza?A może przeszkadza,tym na drzewach nad nad rzeczką.
mirzan

Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
Orzech włoski - sczerniałe liście
Poszukuje tulipanowcow
kosiarka - traktorek instrukcja
prunus cerasifera divaricata, jak sadzić?