Preparaty do konserwacji paneli

1. Data: 2005-08-17 06:20:42

Temat: Preparaty do konserwacji paneli
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jakie polecacie?
Pomijam Pronto czy Sidolux bo sa wg mnie za slabe,
owszem myja ladnie, ale srodki nablyszczajace tych firm
sa slabe.
Widzialam w Castoramie woski i inne takie - czy uzycie ma
uzasadnienie w przypadku paneli?

--
Pozdrowienia,
AKS

2. Data: 2005-08-17 07:13:16

Temat: Re: Preparaty do konserwacji paneli
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-17 08:20 +0200, Użytkownik AKS napisał :
> [...]
> sa slabe.
> Widzialam w Castoramie woski i inne takie - czy uzycie ma

Jezeli chcesz te woski potem zmywac specjalnym zmywaczem przed kolejnym
myciem podlogi to prosze bardzo. Mnie tam Sidolux samousuwalny wystarcza
w zupelnosci.

Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

3. Data: 2005-08-17 08:43:08

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie przylaczam do pytania.
Zmywacz Sidolux myje ladnie ale to do konserwacji to raz uzylem i wyrzucilem
:P
Poleccie cos dobrego

4. Data: 2005-08-17 09:47:26

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-17 10:43 +0200, Użytkownik MrOwA napisał :
> Ja sie przylaczam do pytania.
> Zmywacz Sidolux myje ladnie ale to do konserwacji to raz uzylem i wyrzucilem
> :P
W jaki sposob go nakladales na panele?

5. Data: 2005-08-17 09:48:50

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm nie pamietam bo to zona nakladala :)
Po wyschnieciu nalozyla chyba jakas szmatko i potem przetarla such
(wypolerowala). I byla tragedia jakies smugi itp wogole b.brzydko to
wygladalo :PP

6. Data: 2005-08-17 10:15:52

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm nie pamietam bo to zona nakladala :)
> Po wyschnieciu nalozyla chyba jakas szmatko i potem przetarla such
> (wypolerowala). I byla tragedia jakies smugi itp wogole b.brzydko to
> wygladalo :PP

Dokladnie tak.
Nakladam szmatka rownomiernie i sa slady,
polysk owszem ale krotkotrwaly.
Zalezaloby mi na czyms trwalszym.
Jest ponoc nowa grupa preparatow Hagena
w Castoramie, ale nie probowalam..

Pzw,
AKS

7. Data: 2005-08-17 12:41:36

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-17 11:48 +0200, Użytkownik MrOwA napisał :
> Hmm nie pamietam bo to zona nakladala :)
> Po wyschnieciu nalozyla chyba jakas szmatko i potem przetarla such
> (wypolerowala). I byla tragedia jakies smugi itp wogole b.brzydko to
> wygladalo :PP

Bo technika do dupy:-)))

Bierzesz mopa, ale nie takiego z fredzli, tylko takiego na metalowym
kiju z wyciskaną "gabka". Nalewasz Sidoluxa na ten wilgotny mop i
jedziesz wzdluz paneli. potem trzeba mu dac kilka minut na wyschniecie i
zadnych smug, rowne rozprowadzenie i jest super. tez kiedys probowalam
szmatka:-))))

8. Data: 2005-08-17 12:46:39

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

O taki mop mam na mysli: http://sklep.holkap.pl/img.php?id=30
Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

Jaki ekspres cisnieniowy?
jaki impregnat do desek
jaki kolor blatu do białej kuchni
Pranie i obszywanie dywanow Warszawa