Pro-Life

1. Data: 2003-01-11 17:41:35

Temat: Pro-Life
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

True Love Waits South Africa http://www.truelovewaits.org.za/
Obrońcy Życia http://www.obroncyzycia.pl/
Liga Małżeństwo Małżeństwu - naturalne planowanie rodziny
http://www.mateusz.pl/ligamm/
Prawdziwa Miłość - Strona Główna http://prawdziwamilosc.w.interia.pl/index.htm
Strona Polskiego Stowarzyszenia Obrońców Życia Człowieka http://www.life.net.pl/
Human Life International - Europa http://www.hli.org.pl/

Biuro Matrymonialne św. Józefa

"Zakochał się w najpiękniejszej dziewczynie na świecie. Wcielone piękno i
jasność. Ale oto Bóg wkracza, by zarezerwować ją dla siebie. Nie rozumie tego.
Chce więc pozwolić jej, by szła przez życie sama, skoro ona nie jest dla niego.
Ale oto Bóg chce, by pozostał z nią, czuwał nad nią i nad jej stanem, choć teraz
rozumie jeszcze mniej. I oto przyjmuje ją po raz drugi, lecz z poszanowaniem
tajemnicy, którą ona w sobie nosi, a która całkowicie przerasta ich oboje. Nowa
miłość rodzi się między nimi. Wzajemne porozumienie, by razem służyć
powierzonemu im dziecku, które jest samym Bogiem: to Jezus. Choć nie współżyli
ze sobą seksualnie, być może nigdy dwoje młodych nie przeżywało tak głębokiej i
intensywnej miłości jak oni. Są zarazem pierwszą parą chrześcijan i pierwszymi
ludźmi uświęconymi przez celibat dla Królestwa. Jakże nieraz wstrzemięźliwość
musiała mu ciążyć! Ale wytrzymał. Ona w swej czułości wspierała go. Rozpoznałeś
o kogo chodzi - o Józefa z Nazaretu. Ten święty patron pomaga w ciężkich
chwilach, które każdy z nas przeżywa." o. Daniel Ange "Twoje ciało stworzone do
życia" Opowiadała mi moja znajoma, że będąc młodą dziewczyną uczęszczała co
środę do kościoła na nowennę do Matki Boskiej Nieustającej Pomocy, aby uprosić
sobie dobrego męża. W kościele klęczała zawsze w tym samym miejscu. Kilka metrów
przed nią klęczał i modlił się zawsze ten sam młodzieniec. Kiedyś, po wyjściu z
kościoła, zaczęli z sobą rozmawiać. Dziś są szczęśliwym małżeństwem, wiele lat
po ślubie. - Nie wyobrażam sobie, aby męża szukać na dyskotece - mówi z
uśmiechem Elżbieta. - Męża trzeba sobie wymodlić. Patronem kojarzenia dobrych
małżeństw jest św. Józef. Jego niezwykłe małżeństwo było tak świetnie dobrane.
Miał szczęście mieć za żonę najwspanialszą Kobietę świata. Dzisiaj św. Józef
pomaga chętnie tym, którzy zwracają się do Niego z prośbą o dobrego męża czy
dobrą żonę. Spotykam wiele dobrych małżeństw, którym św. Józef rozwiązał problem
samotności życiowej, staropanieństwa czy starokawalerstwa. Nieraz po ludzku
wydawało się, że nie ma wyjścia.
Poniżej przedstawiam modlitwę do św. Józefa, która jest niezwykle skuteczna:

- Święty Józefie, dziękuję Ci, że jeszcze nie wyszłam za mąż (nie ożeniłem się).
- Święty Józefie, Ty wiesz w Bogu, kto ma być moim mężem (żoną),
pomóż mi spotkać tego człowieka.
- Święty Józefie, spraw, żeby to był(a) dobry(a) mąż (żona),
który(a) będzie mnie kochał(a) i szanował(a), jak Ty kochałeś i szanowałeś Maryję.
- Święty Józefie, doprowadź do zerwania każdą moją znajomość, która nie podoba się
Panu Bogu.
- Święty Józefie, obiecuję Ci dochować czystości przed ślubem.
- Święty Józefie, obiecuję dać pierwszemu mojemu dziecku przynajmniej jako drugie
imię "Józef".
- Święty Józefie, obiecuję innym mówić, że tak dobrego męża (dobrą żonę) mam dzięki
Tobie.
Amen

źródło: "Miłujcie się"

Radio Maryja
13 lipca 1942 roku, Kalwaria Zebrzydowska
Niesłusznie w książkach ascetycznych doradza się poniechanie ziemi.
Ziemia wyszła dobra i piękna z rąk Boga, po niej chodził Chrystus,
tu nas zbawił, tu też mamy sobie wysłużyć szczęśliwość wieczną.
Ale o tym zdaje się zapominać wielu ludzi w gorliwości doskonalenia się.
Biorą za jedno dwa pojęcia: ziemię i świat.
Ascetyka katolicka musi głosić afirmację ziemi a negację świata.
Świat to jest wszytko to, co dobrowlnie bierze na siebie,
lub nawet utrwala w sobie skazę grzechu.
Chrystus żył na ziemi nie tylko życiem nieba.
Żył bez lęku czy odrazy życiem ziemi.
Ale nigdy nie żył życiem świata, chociaż żył pośród świata.
bł. Natalia Tułasiewicz

----

Audycja dla małżonków i rodziców, streszczenia

współżycie
kobieta zmusza się - błąd
ona - kiedy tylko może
on - szanuje, gdy ona nie może
seks w niewłaściwych okolicznościach jest niszczący dla związku

wychowanie przez posłuszeństwo
0-7 chętnie słucha rodziców
7-14 słucha zasad, kórych przestrzegają też rodzice
14-21 szuka prawdy, z której wypływają te zasady i słucha jej
wolność to posłuszeństwo prawdzie

czytanie dzieciom książek, Biblia, Sienkiewicz, Mickiewicz, ...

----

Pozdrawiam
mind_dancer

2. Data: 2003-01-11 20:08:49

Temat: Re: Pro-Life
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mind_dancer <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Biuro Matrymonialne św. Józefa
(ciach)

> [...]
> po ślubie. - Nie wyobrażam sobie, aby męża szukać na dyskotece - mówi z
> uśmiechem Elżbieta. - Męża trzeba sobie wymodlić. Patronem kojarzenia

No tak, jeśli lubiła się modlić, to najlepszego meża mogła spotkać w
kościele. Ale co mają począć te, którzy lubią tańczyć na dyskotece? Chyba
jednak lepiej, zeby szukały męża na dyskotece.

> [...]

(ciach)

> - Święty Józefie, obiecuję dać pierwszemu mojemu dziecku przynajmniej jako

Czyżby św. Józefowi aż tak zależało na rozpowszechnainiu swojego imienia, że
bez takiej odpłaty nie załatwi dobrego męża (żony?). BTW - chyba należałoby
dopuścić nadanie dziewczynce imienia "Józefa" albo "Józefina", nie należy
jej uszczęśliwiać imieniem "Józef" ;-P

> - Święty Józefie, obiecuję innym mówić, że tak dobrego męża (dobrą żonę)
mam dzięki Tobie.

A to co, zobowiązanie się do reklamy? ;)

boniedydy

3. Data: 2003-01-11 21:17:55

Od: "Aga" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy <b...@z...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avptkm$jse$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik mind_dancer <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
.

> boniedydy

Radze nie zartowac. Swiety Jozef to bardzo skuteczny swiety. W
wielu sprawach mi pomogl. Kiedy mam jakies klopoty rodzinne albo zwiazane z
praca, zawsze zostawiam je Swietemu Jozefowi do zalatwienia. Nie zawodzi
mnie nigdy.Ag.

4. Data: 2003-01-11 22:00:42

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avq1n8$jnk$...@n...tpi.pl...

> [...]
> praca, zawsze zostawiam je Swietemu Jozefowi do zalatwienia. Nie zawodzi

A czy Twoje dzieci mają na imię Józef? ;) Trzeba przecież jakoś się odpłacić
Świetemu.

boniedydy

5. Data: 2003-01-11 23:04:16

Od: "Aga" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy <b...@z...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avq4fc$bkg$...@n...tpi.pl...

> A czy Twoje dzieci mają na imię Józef? ;) Trzeba przecież jakoś się
odpłacić
> Świetemu.
>
> boniedydy

Moj syn urodzil sie wczesniej, zanim zaprzyjaznilam sie ze swietym
Jozefem. Zreszta to imie jest niemodne, a nie sadze, zeby Swietemu
szczegolnie zalezalo na nazywaniu dzieci Jego imieniem i zeby liczyl na taka
zaplate.

6. Data: 2003-01-12 09:56:00

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> [...]
> Jozefem. Zreszta to imie jest niemodne, a nie sadze, zeby Swietemu
> szczegolnie zalezalo na nazywaniu dzieci Jego imieniem i zeby liczyl na

No widzisz, a ja się wyśmiewam nie ze Świetego, tylko z tej modlitwy
przytoczonej przez mind_dancera

boniedydy

7. Data: 2003-01-12 16:27:10

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 22:17:55 +0100 I had a dream that Aga <a...@p...com> wrote:
> [...]
>praca, zawsze zostawiam je Swietemu Jozefowi do zalatwienia. Nie zawodzi

Przepraszam, to jest grupa 'rodzina', czy też 'święta rodzina'?

Bo to chyba nie jedno i to samo ;-P

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

8. Data: 2003-01-12 17:36:42

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Przepraszam, to jest grupa 'rodzina', czy też 'święta rodzina'?
>
> Bo to chyba nie jedno i to samo ;-P

Bo to jest święta grupa o rodzinie :)
Sowa

9. Data: 2003-01-12 18:56:57

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam a o co w ogóle chodzi?

Bo ja się chyba zagubiłem, ale subskrybowałem inną grupę?

K.

10. Data: 2003-01-13 08:38:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@p...com> napisał(a):

> [...]
> praca, zawsze zostawiam je Swietemu Jozefowi do zalatwienia. Nie zawodzi

A ja uważam, że św. Antoni jest o wiele bardziej skuteczny. Tylko pazerny
jest, skubany, bez obiecania mu kasy się nie obejdzie. MSPANC.

JoP

P.S. Tak mi się przypomniała "Maria i Magdalena" i historyjki, jak siostry
Kossakówny uprawiały handelki ze św. Antonim.

Facet i kuchnia :)
Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace
dokończe tutaj i zakończe tamten łańcuszek
Nie wiem jak postąpić