Probki, ale czy moge?

1. Data: 2003-02-16 09:00:01

Temat: Probki, ale czy moge?
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Ostatnio przegladalam swoje pudelko z probkami i znalazlam kilka.
Problem polega na tym, ze nie wiem do czego one sa,tzn. domyslam sie ,ze sa
do twarzy ale nie wiem czy w wieku 22-23 mozna je uzyc? Wszystkie sa VICHY.
Sa to:

1) LIFTACTIV- soin profond anti-rides fermete

2) LUMINEUSE- creme teintee revelatrice d`eclat o numerze 00 i 01(podklady?)

3) NUTRILOGIE 2- soin profond peau tres seche

4) THERMAL S MAT

5) NOVADIOL na dzien i na noc

Z gory dziekuje z odpowiedzi

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-16 12:14:26

Temat: Re: Probki, ale czy moge?
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz `Hypnos`" napisał w wiadomości ...

> [...]
VICHY.
> Sa to:
>
> 1) LIFTACTIV- soin profond anti-rides fermete

To krem redukujący zmarszczki, lepszy raczej dla Twojej mamy niż dla Ciebie.
Ale użycie próbki Ci nie zaszkodzi.

> 2) LUMINEUSE- creme teintee revelatrice d`eclat o numerze 00 i
01(podklady?)

To nawilżające kremy tonujące, tzn. poprawiające kolor skóry,ale inaczej
niż podkład, subtelniej. Zawierają mniej pigmentów a więcej składników
pielęgnujących, mi.n kwasy owocowe.

> 3) NUTRILOGIE 2- soin profond peau tres seche

Krem odżywczy do cery bardzo suchej.

> 4) THERMAL S MAT

Krem nawilżający do cery mieszanej - matujący.

> 5) NOVADIOL na dzien i na noc

Ten równiez raczej dla Twojej mamy, zawiera fitohormony poprawiające gęstość
skóry.

Mam nadzieję, że Ci pomogłam
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-02-18 17:52:39

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje..

Pozdrawiam

JustysiaW

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Krem nawilżający do cery mieszanej - matujący.

> Ten równiez raczej dla Twojej mamy, zawiera fitohormony poprawiające

NAiMA - tak sobie chwale
biotherm
pokrzywa
pokrzywa