Re: Problem

1. Data: 2001-01-28 00:40:05

Temat: Re: ciasto bananowe
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@b...nih.gov>

> znalazlam na liscie, a wiec bedzie po polsku:................

Dzieki wielkie za przepis.
Wlasnie skonczylismy degustacje placuszkow bananowych
w/g przepisu podanego przez Anete (kilka postow ponizej)
Rodzina uznala ze bardzo dobre, mnie tez smakoway.
Nastepne bedzie ciasto bananowe ale to chyba w przyszlym tygodniu,
bo juz obiecalam ze jutro zrobie paczki.
Bardzo dobry pomysl z tymi bananami. W prawdzie bardzo
rzadko je kupuje (na zasadzie moze kupie bo dawno nie jedlismy)
ale jak kupie to wyrzuce bo nikt sie ich nie czepil.
Przy okazje moze tez zuzyje wreszcie brazowy cukier, ktory mi zostal
z czasow kiedy jak szalona robilam Fudge i Sucre a la creme.
pozdrawiam
Ania

.

1. Data: 2001-01-29 08:38:04

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

> From: Ania Derejska

[cut]

> Fudge i Sucre a la creme.
> pozdrawiam
> Ania

A co to?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-29 09:08:32

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdo! ciacho bananowe jest przepyszniaste:)
wielkie dzieki za super pomysl:)
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-29 12:14:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

fudge to krowki, ktore w moim wydanie raz kolo razu wychodza na
sos kaimakowy.. ile mozna tego wpychac?????

Sucre a la creme - czy to creme caramel moze - zrobic budyn z
jajek i mleka i cukru (mleko prawie zagotowac, wlac mieszajac
rozbite jaja - ze 3 na pol litra mleka, dodac cukru, jakiejs
wanilii mozna), osobno zrobic karmel z cukru, karmelem oblac dno
naczyna zaroodp. na to wlac ten budyn, delikatnie, coby nie
zgarnac calego karmelu do jednego kata. Wstawic do nie bardzo
goracego piekarnika, do bain Marie czyli w wieksze naczynie, w
ktorym jest woda goraca in niech to sie tak na parze piecze
(!!!). Jak piekarnik bedzie za goracy albo nie bedzie tej wody to
szansa jest, ze budyn sie nie tyle zwazy, co rozdzieli na budyn
i plyn na spodzie.
Skad wiem? Bom bardzo niecierpliwa a deser wyjatkowo mi smakuje.

czyli - nawet jesli nie jest to wlasciwa odpowiedz na pytanie co
to sucre a la creme, to i tak to moje jest dobre... mniam

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-29 21:53:00

Temat: Re: Problem
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> ?? Dojezdzasz na weekendy:)))))
> Magdalena Bassett
> Od razu zastrzegam, ze nie chce Cie urazic, tylko zaskoczyl mnie ten
> podpis, zaciekawil, ktore 5 lat razem, pierwsze, ostatnie, czy na
> dorywki, w sumie?
No tak, nic dodać nic ująć. A cóż to za małżeństwo na odległość? Jak wam
wychodzą te {...} sprawy? Ja za kałużą wytrzymałem 0,5 roku. Wiem, wiem,
głupi byłem, że wróciłem!
Miałem do tego podstawy. Chociaż teraz ... A nie ważne. Za dużo byłoby o
polityce i planowaniu rodziny a za mało o kuchni.
pozdr. Jerzy
PS
Życzę wstrzemięźliwości chociaż nie wiem, czy w twoim przypadku to na
miejscu. Masz dzieci z własną żoną? ;-))) Mam znajomego (kiedyś już to
sprzedałem na innej grupie), który mawiał: wszystkie dzieci mojej żony
kocham jak własne! I w sumie o to chodzi.

1. Data: 2001-01-31 01:52:37

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> wrote >

> A co to?
>
> --
> Maya

Sucre a la crem robi sie tak :

2 szklanki cukru brazowego
2 szklanki smietany 38%
2 lyzki stolowe masla
Wymieszac wszystko razem i zagotowac,
zmniejszyc gaz, prad czy ogien i gotowac bardzo wolno
na zloty kolor. Dobre jest wtedy gdy mala kropelka mikstury
puszczona do naczynia z zimna woda zastgnie.
Wtedy wylac na posmarowana maslem forme i zostawic w chlodnym miejscu
do zastygniecia. Po zastygnieciu ma to konsystencje dobrej krowki wlasnie.
Kroic na kwadraty i zajadac :))
Przed ylaniem do formy mozna dodaczapach waniliowy,
orzechy czy tez inne frykasy .
Sucre a la crem mozna zrobic w kuchence mikrofalowej. Szybciej sie robi
ale trzeba bardzo duze naczynie bo rosnie i kipi.

Fudge robi sie z mlekiem skondensowanym i czekolada
podobnie jak sucre a la crem.
Jesli kogos bedzie to interesoawlo to moge
podac szczegolowy przepis.
pozdrawiam
Ania

Dziś premierek oglosil c.d.