Problem

1. Data: 2008-04-29 16:03:46

Temat: Problem
Od: "Marcusss" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hi ! W ramach programu komputer dla homera 2003 dofinansowywanym przez pfron
corka ma mozliwosc nabycia komputera ,softu i pare roznych rzeczy problem w
tym ze nie wiemy co by sie moglo przydac w przyszlosci .Corka ma powazna
wade wzroku i studiuje jeszcze.
moze jakas dobra dusza by nam pomogla w skopletowaniu oprogramowania na
sprzecie stricte komuterowym znam sie dosyc dobrze problem tkwi w sofcie ale
wszystkie uwagi mile widziane
pozdrawiam marcusss

2. Data: 2008-04-29 20:00:45

Temat: Re: Problem
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcusss pisze:
> [...]
> sprzecie stricte komuterowym znam sie dosyc dobrze problem tkwi w sofcie ale

hal + winxp pro oraz syntezator ivona to pierwsza mysl jaka mam na ten temat

pozatym pomysl o laptopie (mobilnosc=bateria) oraz skanerze zasilanym z
usb ktory mozna zabrac z lapem na wyklad/cwiczenia

jezeli znasz sie na linuxie (dowolne distro) -> to kazdy system
obsluguje synt mowy angielski a tryb tekstowy to wymarzona sprawa dla
osob z dysfunkcja wzroku ;)

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-04-30 08:09:03

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 22:00, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:
> Marcusss pisze:> Hi ! W ramach programu komputer dla homera 2003 dofinansowywanym
przez pfron

Może napisz jeszcze co studiuje i na którym roku. Pomoże to dobrać
elementy.

4. Data: 2008-04-30 13:21:09

Od: "Marcusss" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]
> dofinansowywanym przez pfron

Może napisz jeszcze co studiuje i na którym roku. Pomoże to dobrać

Hi !!! skonczyla marketing i zarzadzanie teraz jeszcze robi 2 kierunek
ekonomie

podział firmy
Alternatywa dla wózka elektrycznego?
[OT] ankieta