świadczenie tymczasowe

1. Data: 2008-04-20 10:51:15

Temat: świadczenie tymczasowe
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć czy można gdzieś dostać informację o
możliwości przyznania renty człowiekowi, który miał wypadek i leży w
szpitalu. Ma sparaliżowaną jedną stronę ciała, ale jeszcze nie wiadomo
czy tak pozostanie na stałe. Ostatnio pracował na czarno gdy zdarzył
mu się ten wypadek, ale wczesniej miał legalnie przepracowane 20 lat,
rentę pewnie jakąś dostanie, ale mi chodzi czy jest możliwość
wystarania się o tymczasowe świadczenie, w czasie gdzy przebywa w
szpitalu i nie jest jeszcze wiadomo jaki stały uszczerbek będzie miał
na zdrowiu. Ma dwoje dzieci w wieku szkolnym i niepracującą żone.

2. Data: 2008-04-20 14:10:43

Temat: Re: świadczenie tymczasowe
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@g...com pisze:
> Chciałbym się dowiedzieć czy można gdzieś dostać informację o
[..]
no... może być ciężko.. może pomoc społeczna, czy jak to się teraz
nazywa... Na zus nie licz.
pozdr
robercik-us

3. Data: 2008-04-21 02:32:02

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renta w drodze wyjątku od prezesa ZUS?
A tak jak pisał przemóca, zasiłek celowy z Opieki Społecznej, zasiłek
stały jak będzie miał stwierdzone orzeczenie o niepełnosprawności.
Warto pozbierać dokumentacje medyczną i stanąć na komisję w Powiatowym
Centrum d/s Orzekania o Niepełnosprawności
i z papierem z tamtego urzędu udać się do opieki społecznej.
Nie wiem czy nie warto poszukać dobrego "papugę", co by wywalczył od
"pracodawcy" godziwe odszkodowanie.
Praca była na czarno ale to była praca i to pracodwaca odpowiada za
brak ubezpieczenia pracownika.
Pozdrawiam Piotrek

Jeszcze o apelu
Sprzedam wózek Kuschall K4
gorąca prośba - ankieta
Pegaz2003 komputery
Komputer dla biednej rodziny w prezencie od UE