Re: Problem! Wyrwany kleszcz

Data: 2002-10-04 20:42:51
Temat: Re: Problem! Wyrwany kleszcz
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

"psotna myszka" w news:ankjld$77t$1@wysocki.lodz.pdi.net napisał(a):

> Kurde! Greg! Ale Ci się wątek rozwinął! : )
> A mój... : (

Bo u mnie chodzilo o zagrozenie zycia ;) Ale coby nie bylo to tez Ci
odpowiem. Wybacz, ze tutaj ale to z oszczednosci - co jeden post to nie
dwa ;) Nie wiem jak jest z gardlem. Wiem jednak, ze w wypadku zlego stanu
uzebienia, gdy pojawiaja sie czeste stany zapalne itp. to bakterie
przenosza sie takze na inne narzady. Stad moga sie brac czeste bole
gardla, w skrajnych przypadkach cos z drogami pokarmowymi, a nawet
mozgiem. Skoro to dziala w jedna strone to rownie dobrze moze dzialac w
druga. Nie zapominaj, ze jama ustna z zatokami leza w sasiedztwie, sa
polaczone, wiec o przenikanie bakterii czy wirusow nie trudno. Jesli masz
watpliwosci skonsultuj sie ze specjalista.

pozdrawiam
Greg

P.S. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziekuje za pomoc :) Ja z grupy uciekam
bo dla hipochondryka to nie jest najlepsze miejsce ;)