Problem ginekologiczny chyba...

1. Data: 2003-10-31 20:15:38

Temat: Problem ginekologiczny chyba...
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos jakis domowy sposob na wyleczenie albo ulge w zapaleniu
grzybicznym pochwy (czy cos takiego, nie wiem jak sie to fachowo nazywa
:(( jest to uczucie swedzenia i szczypania. Zdarzylo mi sie to drugi raz
w zyciu. Kiedys po kuracji antybiotykiem, wtedy lekarka przepisala mi
Orungal. Ale teraz nie bralam antybiotyku wiec nie wiem z czego to sie
wzielo. Ale od kilku godzin zaczynam podejrzewac ze to to samo co wtedy. No
i niestety weekend i swieto to sie chwilowo nie udam do lekarza :(
Czy ktos cos doradzi? Co mam zrobic?

2. Data: 2003-10-31 22:00:03

Temat: Re: Problem ginekologiczny chyba...
Od: "Krzysztof Kasa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre jest przeplukiwanie pochwy naparem z szalwi - to lagodzi pieczenie
przy podraznieniu. ale czy przy innych dolegliwosciach ?-nie wiem

goscinnie marta

3. Data: 2003-10-31 22:09:50

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
No
> i niestety weekend i swieto to sie chwilowo nie udam do lekarza :(

Wszystko zależy od tego, jak rozległa jest drożdżyca. Można wkładać tampon,
wacik nasączony biojogurtem, actimelem albo kupić gałki dopochwowe
Lactovaginal (bez recepty).

Jest to jeden z częstszych tematów pojawiających się na grupie. Przeszukaj
archiwum:

http://groups.google.pl

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2003-11-01 07:49:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz się podmywać tantum rosa i smarować clotrimazolem. a potem do
lekarza.

5. Data: 2003-11-01 11:10:52

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> możesz się podmywać tantum rosa i smarować clotrimazolem. a potem do
> lekarza.

Ostatecznie, jeśli wszystko zamknęte - szampon przeciwłupieżowy .

pozdr

cherokee

6. Data: 2003-11-01 19:54:50

Od: "marzenka" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam globulki propolisowe

Upławy
tłumaczenie
efedryna - USA vs Europa
kodeina - co zamiast?
czy chora wątroba może być przyczyną bólów głowy???