Problem na basenie...

1. Data: 2001-08-31 07:31:14

Temat: Problem na basenie...
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni chodze na basen w celu odzyskania
sprawnosci i zbicia sadla (110kg/185cm).

Zauwazylem niepokojace zjawisko:
Na basen chodze na 7 rano, nie jem snidania
przed wyjscie z domu. Po przeplynieciu 200-300m
zaczynam odczuwac "slabosc" i lekkie mdlosci.
Po wyjsciu z basenu ogrania mnie sennosc.

W czym problem?
Czy powinienem zjesc cos przed pojsciem na basen?
Nie plywam forsownie - robie przerwy itp
(kondycja narazie slaba).

Czy problem nie jest przypadkiem w niskim poziomie cukru?

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl

2. Data: 2001-08-31 09:58:50

Temat: Re: Problem na basenie...
Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub, oczywiście ze problemem jest niski poziom cukru! Nigdy nie powinno
się wychodzić z domu bez niczego ciepłego w brzuchu, grozi to zasłabnięciem,
tym bardziej, że każda zmiana trybu życia dla organizmu jest pewnym dla
niego szokiem i należy organizm do ćwiczen i nowej diety STOPNIOWO
wprowadzać i przyzwyczajać.

Zawsze też pamietaj ze nie nalezy jeść niczego ciężkiego o tak wczesnej
porze dnia a przede wszystkim nie powinno się jeść tuż przed treningiem.
Minimalny odstep pomiędzy śniadankiem a Twoim pływaniem musi wynosić ok. 30
minut.

A zresztą to co rano jesz nie zaszkodzi Twojej sylwetce i kondycji tak
bardzo jak to co jesz wieczorem, po godzinie 18:00. Rano więc wypij szklankę
kakao lub zjedz jabłko (ewentualnie jogurt i płatki) i wypij goraca
herbatkę, następnie daj sobie ok 30 minut na dojście do basenu a potem...
pływaj ile chcesz a na pewno nie zasłabniesz...

Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

Aśka

3. Data: 2001-09-02 17:24:04

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym bardziej, że każda zmiana trybu życia dla organizmu jest pewnym dla
> niego szokiem i należy organizm do ćwiczen i nowej diety STOPNIOWO

Dzieki.

Zbilo mnie z tropu twierdzenie, ze nie mozna plywac po posilku :)

Okazuje sie, ze nalezy plywac po posilku,
ale nie po obzarstwie ;)

4. Data: 2001-09-02 18:36:47

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Aug 2001 11:58:50 +0200, Asia wrote:

> A zresztą to co rano jesz nie zaszkodzi Twojej sylwetce i kondycji tak
> bardzo jak to co jesz wieczorem, po godzinie 18:00.

To zalezy od tego, o ktorej chodzi sie spac i co sie robi wieczorem.

> Rano więc wypij szklankę
> kakao lub zjedz jabłko (ewentualnie jogurt i płatki) i wypij goraca
> herbatkę, następnie daj sobie ok 30 minut na dojście do basenu a potem...

Chyba nie sugerujesz, ze to ma byc sniadanie..?

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 4/12/2001 5:15pm
-'7' `L' ---This sentence has exactly threee erors.

5. Data: 2001-09-02 19:09:26

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy od tego, o ktorej chodzi sie spac

23-24.

> i co sie robi wieczorem.

hmm ;)

> Chyba nie sugerujesz, ze to ma byc sniadanie..?

Raczej zdecyduje sie na dwie kromeczki razowca ze smalcem
(oba wlasnej roboty) mniam!

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl