Re: Problem z 2 dzieckiem - astma oskrzelowa ?

From: "aniolek" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problem z 2 dzieckiem - astma oskrzelowa ?
Date: Wed, 27 Nov 2002 07:17:44 +0100

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:as0767$7ja$1@news.tpi.pl...

> Oczywiscie ze moze to byc na tle alergicznym i raczej tak jest.
> Mam ten sam problem z synem.Przez caly okres jesienno-zimowy ma takie same
> objawy jakie Ty wymienilas.Jezeli ma katar ropny wtedy bierze
> antybiotyki,jezeli zwykly wystarcza inhalacje ,nawilzanie powietrza,do
nosa
> Sterimar.Czasami budzi sie w nocy z dusznoscia i kaszlem krtaniowym wtedy
> musimy jechac do szpitala.Popros o skierowanie na wymaz z gardla i nosa bo
> tego co piszesz to nie trafili Ci z antybiotykiem.I idz koniecznie do
> alergologa i pulmonologa tak jak ktos juz radzil.

Dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi. Na poczatek wybralam sie do
laryngologa i powiedział ze dziecko ma trzeci migdał. Dostalo kropelki do
nosa (robione na zamowienie) i clemastyne. Dziecko nadal kaszle strasznie a
pani laryngologa prosila zeby nie podawac inhalatora bo dla takiego malego
dziecka to bezcelowe.
Martwie sie nadal ze wzgledu na kaszel. Pani laryngolog powiedziala ze do
alergologa nie ma sensu narazie isc.

Pozdrawiam wszystkie chore maluszki i ich mamy

--
aniolek (dusza rogata)
a...@p...onet.pl