Problem z 2 dzieckiem - astma oskrzelowa ?

1. Data: 2002-11-25 09:35:18

Temat: Problem z 2 dzieckiem - astma oskrzelowa ?
Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

mam problem z 2-letnia coreczka. Otoz wlasnie zakonczylismy kuracje
zastrzykowa 20 zastrzykow dwa razy dziennie - .Mala ma nadal katar, zielony
ropny, pozatym kaszel mokry prawie odrywajacy sie, osluchowo oskrzela i
pluca czyste , gardlo tak samo. Wystepuja ataki dusznosci zwlaszcza przy
nadmiernym kaszlu, chrapie w nocy i glosn, ciezko oddycha - oddech
swiszczacy. Brak temperatury, objawow skornych. Nie wiem co mam robic, Pani
doktor w pogotowiu powiedziala ze moze to byc astma oskrzelowa ?!
Moje pytanie: czy rzeczywiscie dziecko moze miec astme oskrzelowa, czy np.
jest to reakcja na mieszkanie w blokowisku i temp. w pomieszczeniu okolo
20stopni C.
czy moze to byc na tle alergicznym (mamy psa w domu)
Do jakiego lekarza powinnam sie z mala udac ?

Serdecznie dziekuje

aniolek (dusza rogata)
a...@p...onet.pl
gg 11723

2. Data: 2002-11-25 12:58:57

Temat: Re: Problem z 2 dzieckiem - astma oskrzelowa ?
Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 20stopni C.
> czy moze to byc na tle alergicznym (mamy psa w domu)
> Do jakiego lekarza powinnam sie z mala udac ?

Najlepiej jesli udasz sie do alergologa/pulmonologa dzieciecego.
Pozdrawiam - Amalein

3. Data: 2002-11-26 16:25:49

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniolek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 20stopni C.
> czy moze to byc na tle alergicznym (mamy psa w domu)
> Do jakiego lekarza powinnam sie z mala udac ?

Oczywiscie ze moze to byc na tle alergicznym i raczej tak jest.
Mam ten sam problem z synem.Przez caly okres jesienno-zimowy ma takie same
objawy jakie Ty wymienilas.Jezeli ma katar ropny wtedy bierze
antybiotyki,jezeli zwykly wystarcza inhalacje ,nawilzanie powietrza,do nosa
Sterimar.Czasami budzi sie w nocy z dusznoscia i kaszlem krtaniowym wtedy
musimy jechac do szpitala.Popros o skierowanie na wymaz z gardla i nosa bo z
tego co piszesz to nie trafili Ci z antybiotykiem.I idz koniecznie do
alergologa i pulmonologa tak jak ktos juz radzil.

Magda

GG 905580

4. Data: 2002-11-27 06:17:44

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego co piszesz to nie trafili Ci z antybiotykiem.I idz koniecznie do
> alergologa i pulmonologa tak jak ktos juz radzil.

Dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi. Na poczatek wybralam sie do
laryngologa i powiedział ze dziecko ma trzeci migdał. Dostalo kropelki do
nosa (robione na zamowienie) i clemastyne. Dziecko nadal kaszle strasznie a
pani laryngologa prosila zeby nie podawac inhalatora bo dla takiego malego
dziecka to bezcelowe.
Martwie sie nadal ze wzgledu na kaszel. Pani laryngolog powiedziala ze do
alergologa nie ma sensu narazie isc.

Pozdrawiam wszystkie chore maluszki i ich mamy

--
aniolek (dusza rogata)
a...@p...onet.pl

5. Data: 2002-11-27 08:19:23

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi. Na poczatek wybralam sie do
> laryngologa i powiedział ze dziecko ma trzeci migdał. Dostalo kropelki do
> nosa (robione na zamowienie) i clemastyne.

A czy ten trzeci migdal widac przy zwyklym zajrzeniu w gardlo?

Dziecko nadal kaszle strasznie a
> pani laryngologa prosila zeby nie podawac inhalatora bo dla takiego malego
> dziecka to bezcelowe.

Hmm,dziwne,no ale na pewno lekarz wie lepiej.

> Martwie sie nadal ze wzgledu na kaszel. Pani laryngolog powiedziala ze do
> alergologa nie ma sensu narazie isc.

Kaszel nie przeszkadza w wizycie u alergologa ale moze chodzi o to aby
dziecka nie wozic,zeby lepiej posiedzial w domu.

Pozdarwiam.Magda

6. Data: 2002-11-27 08:40:48

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ten trzeci migdal widac przy zwyklym zajrzeniu w gardlo?

Nieznam sie az tak bardzo, pani laryngolog zajrzala i widocznie widziala,
albo moze po jakis objawach to stwierdzila

> Dziecko nadal kaszle strasznie a
>
> Hmm,dziwne,no ale na pewno lekarz wie lepiej.

Dziecko nie zabardzo potrafi wziewac te inhalatory (2 letnie dziecko)

> Kaszel nie przeszkadza w wizycie u alergologa ale moze chodzi o to aby
> dziecka nie wozic,zeby lepiej posiedzial w domu.

Owszem nie przeszkadza, chyba dla swietego spokoju pojde do alergologa.
Dodam ze w domu jest pies i byc moze dziecko jest uczuluone na siersc psa.

--
aniolek (dusza rogata)
a...@p...onet.pl

7. Data: 2002-11-28 20:15:07

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieznam sie az tak bardzo, pani laryngolog zajrzala i widocznie widziala,
> albo moze po jakis objawach to stwierdzila

Chyba musze zwrocic lekarzowi uwage na trzeci migdal u Alana,moze tu lezy
przyczyna jego ciaglych chorob.

> Dziecko nie zabardzo potrafi wziewac te inhalatory (2 letnie dziecko)

Rozumiem .....

> Owszem nie przeszkadza, chyba dla swietego spokoju pojde do alergologa.
> Dodam ze w domu jest pies i byc moze dziecko jest uczuluone na siersc psa.

Jasne ze idz .Zycze duzo zdrowka.

pozdrawiam cieplutko.Magda

Zastrzyki
do lekarza o świeżym spojrzeniu ;)