Problem z b-hcg

1. Data: 2004-07-16 22:05:28

Temat: Problem z b-hcg
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis odebralam wynik b-hcg wyszedł 18 mIU/ml norma to 0-4 wg tego co mam na
swistku z tym wynkiem

no i problem jest taki ze ja biore pigulki antykoncepcyjne - Minulet

wg wyniku to jest 1-3 tydz tylko ze drugie opkowanie pigułek było przyjete
prawidłowo i w ogóle poza tym doszło tylko raz przy drugim opkowaniu do
pieszczot francuskich ( 10 pigułka 2 opakowania ) i nawet nic nie było TAM a
poza tym nawet gdyby było to brałam pigulki

test b-hcg robiłam w srode

dzis byłam u lekrza kt w tralcie wywiadu stwierdził ze skoro pigułki przyjete
prawidłowo ( ni ebyło stposunku w tym miesiacu tylko te pieszczoty itd -
dodatkowo dzis u niego w gabinecie został zrobiony test Qick Viev kt wynik
jest negatywny ( niebieska kreska brak ciazy )

wprawdzie nie byłam u swojego lekarza bo jest n aurlopie itd ale skoro wynik
był taki a nie inny poszłam go skonsultowac z kim innym

pierwsze opkowanie pigułek wziełam od 5 dnia cyklu potem 7 dni przerwy
krwawienie 2 opakowanie krwawienie teraz 3 tabletka 3 opkowania ( plamienie z
lekka koncowe jest ) kt wg lekarza u kt dzis byłam mam brac do konca

aha tabletki zaczełam brac dlatego ze wmaju została wykryta u mnie torbiel n
prwaym jajniku wielkosci 56/57 mmm

na moje pytanie czy mam powtórzyc test b-hcg odpowiedział z eni ebo on nie
widzi tutaj podtsaw do ciazy a wynik moze byc pomylka laboratorium bądź tez
dlatego z ejest ta torbiel wyszedł taki a nie inny

no i szczerze mówiac jestem w kropce bo nie wiem co mam robic teraz! nie wiem
czy jest ta ciaza czy jej niema z drugiej strony skoro brałam pigulki a mimo
to do stosunku w tym iesiacu nie doszło

wynik zrobiłam dlatego ze ech.......zawsze byłam przeczulna na punkcie takiej
sytuacji - a eto moje pierwsz erazy odnosnie seksu to tym bardziej

moz ejest tu jakis lekarz kt da mi jaks wskazówke ech.

2. Data: 2004-07-17 12:16:08

Temat: Re: Problem z b-hcg
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> dzis odebralam wynik b-hcg wyszedł 18 mIU/ml norma to 0-4 wg tego co mam
na
> swistku z tym wynkiem

Dla uspokojenia cię, choć z tego co piszesz - prawdopodobieństwo ciązy
rzeczywiście jest małe, radziłabym pod koniec nastęnego tygodnia (o ile
wcześniej nie wystąpi miesiączka ;)) wykonać ponownie poziom beta-hcg - w
przypadku ciązy jego poziom istotnie wzrośnie.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-07-17 12:35:00

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcześniej nie wystąpi miesiączka ;)) wykonać ponownie poziom beta-hcg - w
> przypadku ciązy jego poziom istotnie wzrośnie.

hmm........ale mi miesiaczka sie własnie skonczyla ( taka z odstawienia w
czasie 7 przerwy tabletek ) teraz biore kolejne 3 opakowanie pigułek

test zrobiłam bo sie zawsze schizowałam nadmiernie ciąża nawet jesli niema do
nie powodów

no i problem jest taki ze u lekarza u kt byłam wczoraj test Qick Viev wykazał
negtywny a test b-hcg pozytywny ( 1-2 tydzien ) z tym ze ja od 3 tygodni nie
miałam zadnych sytuacji zwiazanych z seksem oprócz tej co napisałam

i teraz nie wiem cz to w laboratoium nastąpiła pomyła czy tez ta torbiel tak
wplynłea na ten wynik czy tez naprawde mam sie zacząć czym przejmowac

hmm..........czy jesli od zdarzenia o kt pisałam minie w poniedziałek 26 dni
to usg dopochwowe moze juz wykryć ciażę ( pecherzyk umiejscowniony albo
cos ?? )

rety denerwuje sie strasznie mimo ze robiłam wsyztsko zeby takiej sytuacji
uniknąć !

4. Data: 2004-07-17 17:16:57

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm..........czy jesli od zdarzenia o kt pisałam minie w poniedziałek 26
dni
> to usg dopochwowe moze juz wykryć ciażę ( pecherzyk umiejscowniony albo
> cos ?? )

Jeżeli chcesz mieć pewność, to rzeczywiście, usg przepochwowe uwidoczni już
ewentualny pęcherzyk ciążowy w jamie macicy (ale zawsze trzeba brać pod
uwagę możliwość ciąży ektopowej).

> rety denerwuje sie strasznie mimo ze robiłam wsyztsko zeby takiej sytuacji
> uniknąć !

Taka jest cena dorosłości i podejmowania pewnych decyzji....
--
Jola, bez dozy moralizatorstwa ;))
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-07-17 17:24:01

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chcesz mieć pewność, to rzeczywiście, usg przepochwowe uwidoczni już
> ewentualny pęcherzyk ciążowy w jamie macicy (ale zawsze trzeba brać pod
> uwagę możliwość ciąży ektopowej).

ciązy ektopowej ??a co to takiego bo pierwszy rz słyszę taka nazwę ??

> Taka jest cena dorosłości i podejmowania pewnych decyzji....

hmm.....tylko ze te plemniki musiałby byc samosterujące się !! bo ostatni raz
doszło tylko do pieszczot francuskich ( 26 dni temu przy prawidłowo branych
pigułkch ) 3 dni temu skonczył mi sie okres a wynik mam jak mam ech......

6. Data: 2004-07-17 17:31:05

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciązy ektopowej ??a co to takiego bo pierwszy rz słyszę taka nazwę ??

Ektopowej, czyli pozamacicznej :)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

7. Data: 2004-07-17 17:33:34

Od: "Aska " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ektopowej, czyli pozamacicznej :)

tak myslłam z eto inna nazwa ciązy pozamacicznej - tylko jest pewien problem
ja w tym miesiacu w ogóle si enie kochalam , w tamtym takze dochodzilo tylko
do pieszczot , i to dbaliśmy zeby nic nie pzeniesć na palacach albo cus , poz
atym brałam i w tamtym i w tym miesiącu pigułki anty , i w czerwcu i w lipcu
wysatpiło krwawienie ( lekarz u kt bylam nie kazał przerywac bania pigułek
itd ) wiec skąd ten wynik mnie tylko zastnawia taki a nie inny bo na zdrowy
rozum nie kochając sie w pelnym tego słowa znaczeniu , biorąc pigułki itd to
ciąza jest niemozliwa ! no bo jak ?? samosterujacymi sie plemnikami??
dziwne to wszytsko jakies i cholernie stresujace

8. Data: 2004-07-17 18:24:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec skąd ten wynik mnie tylko zastnawia taki a nie inny bo na zdrowy
> rozum nie kochając sie w pelnym tego słowa znaczeniu , biorąc pigułki itd
> ciąza jest niemozliwa ! no bo jak ??

Wynik b-HCG < lub> nie zawsze musi wskazywać na ciążę... Pewnie lekarz zleci
następne zrobienie b-HCG (albo zrób sama po 2tygodniach od poprzedniego).

Iwona

9. Data: 2004-07-17 19:24:36

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wynik b-HCG < lub> nie zawsze musi wskazywać na ciążę... Pewnie lekarz zleci
> następne zrobienie b-HCG (albo zrób sama po 2tygodniach od poprzedniego).
>
> Iwona

wiem czytałam w pewnym linku ze wynik powyzej normy moze wyjśc w niektórych
odmianach raka bąź raka trofoblastu

ja mam problem zprawym jajnikiem ciągle torbiele, jest praktycznie przez nie
zżarty wg lekarza kt go ostatnio mi usuwał ( 4 lat atemu ) i ze moz enie
działac tak jak powinien , moze własnie to od tego , moze własnie przez
przypadek znalazłam przyczyne czemu ta torbiel tak czesto sie odnawia i jest
oporona na leczenie farmakologiczne

bo ciążę z samego rodzaju seksu i brania pigułek wykluczam zwłaszcza ze
wystąpło krwawienie w trakcie 7 dniowej przerwy w braniu pigułek kt trwało 6
dni ! i nie było inne od wszytskich poprzednich ! no i pigułki brane
regularnie co do minuty ( ustawienie w komórce kt wyje codzinnie wiec o zadnej
nie zapomniałam ) wiec jaka ciąza to ja nie wiem , predzej niepokalane
poczęcie :( bo tak jak ja uwazałam ( a jestem wieczna panikara na tym punkcie
to nikt ni euwaza - stosujac pigulki ! nawet nie miałam stosunku bez
prezerwatywy , i w ogóle bardziej do pieszczot sie oganiczałam niz do seksu )

dlatego ten wynik kt zrobiałam po tylko zeby potwierdzic ze jest ok bo na
zdrowy rozum powinno byc ok był dla mnie szokiem !

pozdrówka

10. Data: 2004-07-17 19:29:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działac tak jak powinien , moze własnie to od tego , moze własnie przez
> przypadek znalazłam przyczyne czemu ta torbiel tak czesto sie odnawia i

No i chyba na tym problemie powinnaś się skupić...

Iwona

powstawanie woskowiny w uchu
Operacja met atroskopowa lekotki
Wytrzewienie jelit u noworodka ?