Problem z cerą i włosami

1. Data: 2003-09-19 13:14:20

Temat: Problem z cerą i włosami
Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!

Pisze tu pierwszy raz. Mam duzy problem z cerą.Mam tłuste czolo a pozostale
czesci buzi juz nie tak bardzo. Ciagle na czole pojawiaja mi sie zaskorniki.
ie da ich sie maseczka wyciagnac. Najgorzej jest po goleniu. Nie mam gestego
zarostu ale po goleniu czesto tworza sie wagry na policzkach i krostki.
Probowalem pelling -20 (strzała w dół 20, chyba firmy eris), rowniez
maseczki DAX COSMETICS z algami do cery tłustej i mieszanej. Ciagle sie
tworza krostki i takie podskorne. Czesto mi sie poci czolo to takze efekt
nerowowosci (a wogole jak wyleczyc nerowowosc? sa jakies srodki?). Druga
sprawa to wlosy. Mam je bardzo cienkie. Czy jest mozliwosc zeby byly
grubsze? Nie sa geste. Mam problem z uczesaniem. Moze to tez tez efekt tego
ze mam warszawska wode?? Myje wlosy codziennie szamponem Pantene -PROV (taki
biały). Co mam zrobic? Zeby byly gestsze i grubsze? Sa teraz po umyciu
bardzo suche. Prosze o pomoc bardzo.

Łukasz

1. Data: 2003-09-19 13:33:26

Temat: Re: Problem z cerą i włosami
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze tu pierwszy raz.

Witamy na pru. :)

> Mam duzy problem z cerą.<ciach!!>Prosze o pomoc bardzo.

Pewnie parę osób podsunie Ci kilka rozwiązań, najrozsądniej jednak będzie
najpierw przeczesać dokładnie archiwum grupy - większość problemów,
podobnych do Twoich i identycznych, było wielokrotnie omawianych.
Powodzenia!

> Łukasz
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-19 19:12:05

Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypada czekac tylko :))) Czas leczy rany :) Moze ktos bedzie mogl cos
pomoc:)

1. Data: 2003-09-20 14:01:55

Od: "Marta" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj użwyć szamponu, balsamu i odżywki z firmy Gliss Kur odpowiedzniej do
Twojego rodzaju włosów.
Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2003-09-20 14:44:37

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej byłoby sie udać po poradę do dermatologa, ale..

> Mam tłuste czolo a pozostale
> czesci buzi juz nie tak bardzo. Ciagle na czole pojawiaja mi sie
zaskorniki.
> ie da ich sie maseczka wyciagnac.
kup sobie coś z kwasami (np.dla cery wrażliwej neutrogena clear pore
treatment, dla niewrażliwej Glyco-A, Diacneal, lysanel active)- "rozpuszczą"
zaskórniki, zmniejszą szybkość ich powstawania, zmniejszą grudki i
chropowatość skóry. do tego możesz stosować krem Biodermine- reguluje
przetluszczanie (apteka)

> Najgorzej jest po goleniu. Nie mam gestego
> zarostu ale po goleniu czesto tworza sie wagry na policzkach i krostki.
na to tez pomoże preparat z kwasami oraz dezynfekcja wszystkiego przed i po
goleniu (uzyj np. wody utlenionej).

> Druga
> sprawa to wlosy. Mam je bardzo cienkie. Czy jest mozliwosc zeby byly
> grubsze? Nie sa geste.
zawsze tak było, czy tez stan włosów pogorszył się osatnio? jeśli tak jest
od zawsze, to cóż- geny, nic superskutecznego nie wymyślisz, ale mogą pomóc
preparaty do włosów cienkich- nadajace puszystość, objętość. jeśli od
niedawna tak masz, to pogadaj o tym z lekarzem.

> Co mam zrobic? Zeby byly gestsze i grubsze?
cieniowanie włosów u fryzjera powinno je optycznie zagęścić.
> Sa teraz po umyciu
> bardzo suche.
stosuj odżywkę (nadającą puszystość, a zarazem nawilżajacą), nie używaj
suszarki, stosuj lekko ciepłą wodę- nie zimną i nie goracą.

1. Data: 2003-09-21 17:33:10

Od: "marzena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Szulc" Idz do dobrej kosmetyczki
Idz do dobrego fryzjera ktory doradzi Ci szampon
Mój chłopak miał słabe włosy fryzjerka doradzila mu szampon i ma cudowne
wlosy :) Probowalam raz tego szamp[onu ale nie nadawal sie do moich wlosow
:) Wygladalam okropnie hehhee

Marzena

1. Data: 2003-09-21 21:00:08

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Szulc <l...@i...pl> napisał(a):

> Czesc!!
>
> Pisze tu pierwszy raz. Mam duzy problem z cerą.Mam tłuste czolo a pozostale
> czesci buzi juz nie tak bardzo.

proponuje krem matujacy, u mnie sprawdzil garnier,

pozdrawiam
nina

wagry na nosie
proszę przeczytać!!