Problem z jądrem

1. Data: 2002-06-16 00:04:32

Temat: Problem z jądrem
Od: "Marcines" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Niedawno uslyszalem, ze mezczyzna w wieku 20-35 lat powinien badac jadra.
Dokonalem tego i wyczulem w prawym jadrze twardawa kuleczke srednicy ok 3 mm
przylegajaca do jadra od strony najadrza, tak jakby sasiadujaca z czyms co
od jadra odchodzi, niemniej do jadra przylegajaca.
Po dokladniejszym "obmacywaniu" moge powiedziec, ze ow kuleczke wyczuwam
miedzy opuszkami palcow, a jadro cale jest miekkie, niebolesne i
niepowiekszone
I w zwiazku z tym mam pytanie, czy nalezy sie tym niepokoic i czy nalezy z
tym ewentualnie zglosic sie do lekarza i do jakiego? Moze nalezy zrobic
jakies badania? Prosze o sugestie co to moze byc?

Dziekuje za informacje. Prosze pisac na grupe.

Marcin

2. Data: 2002-06-16 08:20:19

Temat: Re: Problem z jądrem
Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie jest to banalna torbiel nasienna, ale zeby się upewnic konieczne jest
USG i
(niestety) wizyta u urologa.
pozdrawiam,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

3. Data: 2002-06-16 17:53:37

Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po dokladniejszym "obmacywaniu" moge powiedziec, ze ow kuleczke wyczuwam
> miedzy opuszkami palcow, a jadro cale jest miekkie, niebolesne i
> niepowiekszone

niebolesne? hmmm... chyba bez naciskania, co? ;-)

4. Data: 2002-06-17 13:45:45

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie jest to banalna torbiel nasienna, ale zeby się upewnic
konieczne jest USG i
> (niestety) wizyta u urologa.

A wiesz moze jak sie leczy cos takiego ???

Pozdrawiam
PeSz

5. Data: 2002-06-17 14:27:08

Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz moze jak sie leczy cos takiego ???

Nie jestem urologiem ani andrologiem, ale z tego co wiem w dużej wiekszości
torbiele nasienne
wchlaniają sie same. Jesli jednak to nie nastąpi, konieczna jest interwencja
urologa, bo może dojsć
do trwalej niedrożności kanalików nasiennych(i jajko niestety jest już tylko atrapą).
Dlatego jesli nawet dojdzie do wchłoniecia, lepiej pokazac to urologowi.
pozdrawiam,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl
..." tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść ! "...
J.Himilsbach

wynik EEG
raz jeszcze...
TEST TOLERANCJI GLUKOZY
[OT] Artur Drzewiecki - nie tylko na medycynie daje sie we znaki
Krzywy kręgosłup