Re: Problem z odbytem

From: jw23 <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problem z odbytem
Date: Sat, 04 Feb 2006 23:22:58 +0100

Jacek Tusuński napisał(a):
> jw23 <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam to są hemoroidy
> miałem to już kilka razy
> co robić
> radziłbym iść do lekarza rodzinnego lub do chirurga ( zobaczy to i zbada
> palcem )
>
> Leczenie oczywiscie lekami
> czzyli maść i czopki
> gdy będziesz miał czopki możesz czuć większy bul przez kilka dni
> ja miałem cos takiego w maju tantego roku
> przeszedłem leczenie i mam spokój
>
> Acha to może się nawracać wtedy nie przejmuj się tylko posmaruj jakąmś
> dobra maścią na hemoroidy

> [...]

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Czyli tak jak myślałem to żylaki, sądziłem tylko że trzeba to będzie
usuwać przez jakąś metodą "inwazyjną", no ale skoro da się
farmakologicznie to jeszcze lepiej.
Teraz muszę się zorientować gdzie jest moja nowa przychodnia, poprzednią
zlikwidowano jakieś 15 lat temu a "moja" pani doktor już dawno nie żyje.
Może to i dobrze że mając 35 lat ostatni raz byłem u lekarza na komisji
poborowej.
No cóż pewnie trzeba będzie zacząć się interesować medycyną :)
Dzięki za informację.