Problem z odbytem

1. Data: 2006-02-02 22:11:01

Temat: Problem z odbytem
Od: jw23 <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, nie przedłużając wstępu.
Chodzi o nabrzmiałe naczynie krwionośne, nigdy nie było z nim problemu,
aż tu nagle zaczęło się "stawiać" i wyłazić.
Próbowałem natłuszczać przed wizytą u lekarza żeby sobie wskoczyło puki
co i nie pobolewało.
Niestety brak czsu i po 3 dniach samo się uspokoiło.
Teraz już bez bólu sobie wystaje.
Pytanie:
Co dalej z takim fantem zwyczajowo się robi?
Wycięcie ? (jak żylaki na nodze)
Wypalenie / wymrożenie ?
polubić i nie ruszać ?

Wolał bym wiedzieć zawczasu czego mogę się spodziewać po wizycie w poradni.
JW23

2. Data: 2006-02-02 22:34:15

Temat: Odp: Problem z odbytem
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jw23 <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:drtvja$fuq$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Wypalenie / wymrożenie ?
> polubić i nie ruszać ?
>
> Wolał bym wiedzieć zawczasu czego mogę się spodziewać po wizycie w

Różne *heparyny* uśmierzają ból. Moim zdaniem powinien Pan zaliczyć
wizytę u dobrego konsyliarza o specjalności chirurgia ogólna.
Poza tym trzeba przeprosić barchanowe majtki.

Ukłony

J. :-)

3. Data: 2006-02-03 12:46:04

Temat: Re: Problem z odbytem
Od: "wally" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

miałem to samo
hemoroidy i tyle
idz do lekarza albo poprostu do apteki i popros o czopki na hemoroidy
jesli nie miales tego nigdy to na poczatek pomoze
mnie przeszlo po czopkach i nie ma do tej pory

4. Data: 2006-02-03 22:15:15

Od: jw23 <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wally napisał(a):
> [...]
> jesli nie miales tego nigdy to na poczatek pomoze
> mnie przeszlo po czopkach i nie ma do tej pory

To można to wyleczyć lekami ?
Sądziłem że bez jakiejś ingerencji nie zniknie.

5. Data: 2006-02-03 22:17:06

Temat: Re: Odp: Problem z odbytem
Od: jw23 <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Różne *heparyny* uśmierzają ból.

o ile mi wiadomo to heparyna zmniejsza krzepliwość krwi (???)

Moim zdaniem powinien Pan zaliczyć
> wizytę u dobrego konsyliarza o specjalności chirurgia ogólna.
A nie u proktologa ?

> Poza tym trzeba przeprosić barchanowe majtki.
a w czym one mają pomóc ?

6. Data: 2006-02-04 14:23:50

Od: "Jacek Tusuński " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-02-04 14:25:15

Od: "Jacek Tusuński " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> wizytę u dobrego konsyliarza o specjalności chirurgia ogólna.
> Poza tym trzeba przeprosić barchanowe majtki.

BUHAAAAA i jeszcze raz
nie strasz człowieka

8. Data: 2006-02-04 14:32:24

Od: "Jacek Tusuński " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw23 <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> polubić i nie ruszać ?
>
> Wolał bym wiedzieć zawczasu czego mogę się spodziewać po wizycie w poradni.

Witam to są hemoroidy
miałem to już kilka razy
co robić
radziłbym iść do lekarza rodzinnego lub do chirurga ( zobaczy to i zbada
palcem )

Leczenie oczywiscie lekami
czzyli maść i czopki
gdy będziesz miał czopki możesz czuć większy bul przez kilka dni
ja miałem cos takiego w maju tantego roku
przeszedłem leczenie i mam spokój

Acha to może się nawracać wtedy nie przejmuj się tylko posmaruj jakąmś
dobra maścią na hemoroidy

odrazu mówię bardzo wyraznie

HEMOROIDY TO NIE ŻADEN RAK CZY NOWOTÓWR !!!!!
tak ja też myślałem na począntku ale lekarz mi to wyjasnił

Są to żylaki odybtu
kazdy je ma i musi mieć
ma ich 4 ,prblem gdy ulegną stanowi zapalnemu
wtedy leczy się
głowa do góry

P.S
sory za lterówkę

9. Data: 2006-02-04 20:40:28

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński :

> P.S
> sory za lterówkę

Za którą?

MacAaron

10. Data: 2006-02-04 22:22:58

Od: jw23 <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński napisał(a):
> [...]

> Są to żylaki odybtu
> kazdy je ma i musi mieć
> ma ich 4 ,prblem gdy ulegną stanowi zapalnemu

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Czyli tak jak myślałem to żylaki, sądziłem tylko że trzeba to będzie
usuwać przez jakąś metodą "inwazyjną", no ale skoro da się
farmakologicznie to jeszcze lepiej.
Teraz muszę się zorientować gdzie jest moja nowa przychodnia, poprzednią
zlikwidowano jakieś 15 lat temu a "moja" pani doktor już dawno nie żyje.
Może to i dobrze że mając 35 lat ostatni raz byłem u lekarza na komisji
poborowej.
No cóż pewnie trzeba będzie zacząć się interesować medycyną :)
Dzięki za informację.

Ciśnienie
Łuszczyca - Jakie leki polecicie ?
co to moze byc za objaw