Ciśnienie

1. Data: 2006-02-02 21:46:45

Temat: Ciśnienie
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dzisiaj ciśnienie 120/76 Puls 102.
Jakie proszki brać na obniżenie pulsu?
Lekarka każe mi brać Atenolol(po ćwiartce proszka), ja nie biorę, bo nie
mogę. Jestem po tym kołowata, na dodatek palce u nóg mi martwieją/drętwieją.

--
Kaja

2. Data: 2006-02-03 00:56:32

Temat: Re: Ci?nienie
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

02.02.2006: Kaja wrote:

> Mam dzisiaj ci?nienie 120/76 Puls 102.
> Jakie proszki bra? na obni?enie pulsu?
> Lekarka ka?e mi bra? Atenolol(po ?wiartce proszka), ja nie bior?, bo nie
> mog?. Jestem po tym ko?owata, na dodatek palce u nóg mi martwiej?/dr?twiej?.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś, to lepiej rzuć palenie (wnioskuję, bo w
wątku o rzucaniu napisałaś, że ,,dalej palę''). Taka dobra rada z
mojej strony.

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

Łuszczyca - Jakie leki polecicie ?