Mała interpretacja wyników

1. Data: 2006-02-02 15:59:50

Temat: Mała interpretacja wyników
Od: "Berger" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostałem dzisaj wyniki badania krwi i moczu, wszystko jest pieknie poza
niższym od normy poziomem trójglicerydów 53 (norma 60-165) co to może
oznaczac?

W badaniu moczu nie jestem pewien jednego wskaźnika, czy ktoś mógłby mi
powiedziec co oznacza skrót SG (moja wartośc dla tego wskaźnika wyniosła
>=1,030)

Dzięki max

2. Data: 2006-02-02 18:43:42

Temat: Re: Mała interpretacja wyników
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Berger napisał(a):

> W badaniu moczu nie jestem pewien jednego wskaźnika, czy ktoś mógłby mi
> powiedziec co oznacza skrót SG (moja wartośc dla tego wskaźnika wyniosła

SG = ciezar wlasciwy moczu, wartosci referencyjne mieszcza sie w granicach
1,005 - 1,030. wartosci powyzej 1,030 - mocz bardzo zageszczony - np malo
sie nawadniasz, wartosci ponizej 1,005 mocz rozwodniony.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
choroba Hodgkina
Zadyszka
metaliczny posmak w ustach
dziwny objaw