Problem z okiem

1. Data: 2004-12-23 13:05:09

Temat: Problem z okiem
Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
problem może trochę śmieszny ale zaczął robić się uciążliwy.
Jakies 4 miesiące temu miałem w pracy wypadek.
Dostałem koncówka takiej tyczki w oko. Efekt był taki ,że oko
przypominało czarną bańkę.
Oczywiście był lekarz, okulista itp.
Zadnych uszkodzen oka nie ma.
W ciągu 2 tygodni opuchlizna zeszła,ale...
Siniak który miałem oczywiscie zszedł, ale nie do końca.
Pozostał żółty niejako odcień na około calego oka.
Myślałem ,że po jakimś czasie to zejdzie.
Ale nie !!! Ta zmiana jest cały czas.
Byłem jeszzcze raz u lekarza, miałem zdjęcie nosa ( bo może coś z nim
nie tak) ale nie , wszystko jest OK.
I teraz co kto mnie zobaczy to się pyta czy nie dostałem wp.... od kogoś.
A jak tłumaczę ,że to od tamtego starego wypadku , to nikt nie wierzy.
Może ktoś z Was ma jakąś radę w tej sprawie...

--
Marcin Szczygielski
marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

2. Data: 2004-12-23 13:11:24

Temat: Re: Problem z okiem
Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szczygielski napisał(a):
> [...]
> A jak tłumaczę ,że to od tamtego starego wypadku , to nikt nie wierzy.
> Może ktoś z Was ma jakąś radę w tej sprawie...

Aha , już jedną "pomoc" dostałem :D
Kumpel mówi "TO sobie maluj te oko "
Dziękuję postaję.

--
Marcin Szczygielski
marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

3. Data: 2004-12-25 13:24:10

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cqefuc$lf5$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Było:
> Siniak który miałem oczywiscie zszedł, ale nie do końca.
> Pozostał żółty niejako odcień na około calego oka.
> Myślałem ,że po jakimś czasie to zejdzie.
> Ale nie !!! Ta zmiana jest cały czas.

Oczywiście próbowałeś masować (?) przykładać kompresy ciepłe lub zimne (?)
Jak lekarze mówią "w porządku" to idź nałożyć maseczkę u kosmetyczki ?

http://evil.pl/pip/index.html

*** Wesołych Świąt ***
Brak 3 kolagenu
cytologia po ciązy