związek pomiędzy serem plesniowym a grzybicą ucha ??? :) pytanie jak najbardziej poważne

1. Data: 2004-12-23 14:28:31

Temat: związek pomiędzy serem plesniowym a grzybicą ucha ??? :) pytanie jak najbardziej poważne
Od: "Dark" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy istnieje medycznie potwierdzony związek pomiędzy jedzeniem sera
pleśniowego a grzybicą np. ucha??
Może to brzmi głupio ale musze roztrzygnąc konflikt z teściową :D
Ona twierdzi że jak ktos ma grzybice ucha np i w ogóle ma "skłonności
grzybiczne" nie powinien jeśc takiego sera bo to bardzo pogarsza sprawe.
Jak dla mnie to smieszne troche ale lekarzem nie jestem.
Prosze o pomoc i rzetelne informacje na ten temat

Pozdrawiam
Dark

2. Data: 2004-12-23 15:22:11

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba, że tesciowa pokarmy przyjmuje poprzez ucho środkowe :)))

moim zdaniem nie ma to nijakiego wpływu

ela

3. Data: 2004-12-23 15:49:07

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-12-23 16:09:03

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Pleśń na serze i grzyby pasożytnicze człowieka mają mniej więcej takie
pokrewieństwo, jak wieloryb z krową - i równie podobnie funkcjonują :)

T.

5. Data: 2004-12-23 16:09:55

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A w ogóle, to z teściową się nie dyskutuje, zwłaszcza przed świętami, bo to
może okazać się bardzo niezdrowe ;-)

T.

6. Data: 2004-12-23 16:55:40

Od: "juras" <j...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dark" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> grzybiczne" nie powinien jeśc takiego sera bo to bardzo pogarsza sprawe.
> Jak dla mnie to smieszne troche ale lekarzem nie jestem.
> Prosze o pomoc i rzetelne informacje na ten temat

To przeciez takie narody jak Francuzi ,Wlosi i Holendrzy powinni
dziedzicznie chorowac na grzybice ucha ,Moze sposob spozywania tych
wysmienitych serow jest inny ,przez ucho -:)))
juras

7. Data: 2004-12-23 20:01:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem z okiem