Problem z owłosioną skórą głowy

1. Data: 2005-01-26 23:47:40

Temat: Problem z owłosioną skórą głowy
Od: "newtom" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po raz kolejny piszę na grupie z powodu mojej dolegliwości. Chodzi o
owłosioną skórę głowy, na której pojawiają się nieustannie zaczerwienienia i
ropniaki. Od początku czerwca ubiegłego roku stosuję leczenie TETRALYSALEM.
Zażywałem ten lek przez 2,5 miesiąca (czerwiec, lipiec, połowa sierpnia),
potem miałem przerwę do połowy listopada, a potem znowu przyjmowałem ten
antybiotyk aż do połowy stycznia b.r.
Problem polega na tym, że podczas zażywania leku wszlkie dolegliwości ustają
w 100%. Jednak już po około tygodniu po zaprzestaniu stosowania leku
dolegliwości stopniowo powracają. Podczas osatniej terapii Tetralysalem
zażwyałem również Lymphozil ( w sumie zażywam do tej pory od początku
listopada u.r.). Zewnętrznie stosuję różne mascie, żele i kremy. Myję głowę
różnymi szamponami. Jednak nic oprócz tego antybiotyku nie pomaga :(

Zatem moje pytanie brzmi - czy zdrowo jest zażywać przez tak długi okres
czasu Tetralysal ??

Słyszałem też, że przy tego typu schorzeniach należy stosować odpowiednie
diety - jakie ??

Osoby mogące odpowiedzieć na moje pytania lub zmagające się z podobnymi
dolegliwościami proszę o POMOC.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że dawka antybiotyku skończyła mi się, a
moja Pani dr dermatolog nie przyjmuje, ponieważ zamknięto na czas
nieokreślony przychodnię do której chodziłem :(

A może spróbować leczenia w jakieś prywatnej klinice dermatologicznej - zna
ktoś taką we Wrocławiu ??

Dziękuję za wszelkie porady i sugestie.

Pozdrawiam,
newtom

2. Data: 2005-01-28 15:16:13

Temat: Re: Problem z owłosioną skórą głowy
Od: "olimp510" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jesli chodzi ci o łojotokowe i powracajace zapalenie skóry to mam ten sam
problem,
leczenie tym lekiem trwało u mnie prawie rok, gdy przestałem brac znów to
samo.
dzis byłem u mojej dermatolog !!!!
Spytałem ją czy jest to uleczalne, w odpowiedzi dostałem skirowanie do
szpitala na oddział dermatologiczny,

uzywam szamponu zdroj - jesli myje glowe 2 razy dziennie to jest w miare ok,
ale gdy przestaniesz choroba znow wraca,

czy jestesmy nielueczalnie chorzy ??

pomocy

3. Data: 2005-01-31 12:32:02

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
i ja mam ten problem z lojotowkowym zapaleniem skory głowy
Teraz jest najnowszy szampon na recepte , nazywa sie Stieprox, troche z
rosyjska, podobno pomaga
dzisaj go własnie kupiła przypominam--- jst na recepte!!
tetralysal i ja biore. ale na trądzik, a na zewnatrz smaruje czaem
Ketokonazolem i sterdyem
pomaga, a w lecie nie mam z tym problemu, tylko w zimie jak zakłądam czapke...
a wy?
matysia

ból kolana
zalecenia bez badania poziomu hormonów
Pytanie raczej do ginekologa-będę wdzięczna za odpwiedź
problem z zebem
niedoczynność tarczycy