Problem z penisem

1. Data: 2005-10-07 05:38:09

Temat: Problem z penisem
Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przytrafila mi sie wcale nie smieszna sytuacja. W czasie seksu poczulem jak
by jakies pekniecie czy zerwanie (moze jakies wiezadlo) w jamie brzusznej
pod penisem i od tego czasu moj penis jest jakby bezwladny "nie moge nim
ruszyc". Chce sie wybrac do lekarza w najblizszym mozliwym terminie, tylko
nie wiem do jakiego (urolog czy chirurg)? Czy to faktycznie zerwanie
jakiegos sciegna albo wiezadla?

2. Data: 2005-10-07 08:19:08

Temat: Re: Problem z penisem
Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

o kurna ale szybko do urologa
w nogi

alojzy

3. Data: 2005-10-07 13:12:57

Od: "ReY" <r...@w...pu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge nim ruszyc". Chce sie wybrac do lekarza w najblizszym mozliwym
> terminie, tylko nie wiem do jakiego (urolog czy chirurg)?

Oj ja bym nie czekal na termin, szybko idz jak nie mozesz nim ruszac.

Świnka-zapytanie.
karmienie piersią a torbiel na jajniku
chyba monotematyczny jestem...
drobne zwyrodnienie kregów szyjnych