Problem z polskimi ogonkami w OE

1. Data: 2002-06-06 11:54:08

Temat: Problem z polskimi ogonkami w OE
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje sie, ze utracilem zdolnosc pisania z ogonkami - nacisniecie Alt +
litera nie powoduje napisania polskiej litery tylko albo nie dzieje sie nic,
albo rozwija sie menu (np. Alt + e - Edit).

Czy ktos bardziej oswiecony komputerowo moglby mnie oswiecic, co sie moglo
stac?
(Dodam jeszcze, ze w Wordzie wszystko jest po staremu/OK)

Saulo

1. Data: 2002-06-06 12:13:10

Temat: Re: Problem z polskimi ogonkami w OE
Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nic,
> albo rozwija sie menu (np. Alt + e - Edit).

Może klikasz lewy Alt zamiast prawego? Lewy jest skrótem w Outlooku, prawy -
daje pliterkę. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-06-06 12:19:01

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> nic,
>
> Może klikasz lewy Alt zamiast prawego? Lewy jest skrótem w Outlooku,

Oj Daguś Dajspokój :-) - oczywiście, że prawy - o! już działa! - nic nie
rozumiem :-(

Saulo

1. Data: 2002-06-06 12:54:55

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj Daguś Dajspokój :-) - oczywiście, że prawy - o! już działa! - nic nie
> rozumiem :-(

:))) Czy jest sens próbować rozumieć komputery? :)) One mają własną
filozofię, zgoła inną od naszej. :P
Alt+S to też skrót wywołujący Sonique'a, jeśli się nie kliknie przedtem
Close Sonique quickstart.
I z tym samym skrótem (Alt+S) mam problemy w icq - raz zadziała jako
pliterka, a raz wywoła menu. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-06-06 13:17:26

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> :))) Czy jest sens próbować rozumieć komputery? :)) One mają własną
> filozofię, zgoła inną od naszej. :P
> Alt+S to też skrót wywołujący Sonique'a, jeśli się nie kliknie przedtem
> Close Sonique quickstart.

Sorry, ale jesli uważasz że instalowanie i używanie jakichś programów
niedostosowanych do polskich warunków jest "filozofią komputera",
to chyba lekko przesadzasz. A "Sonique quickstart", jeśli przeszkadza,
można raz a dobrze usunąć za pomocą dowolnego programu
pozwalającego zmieniać konfigurację Windows (np. msconfig).

Natomiast co do kłopotów z ogonkami w OE, to mam sam czasami
podobne objawy - podejrzewam, że coś jest nie tak z drajwerem
klawiatury (jak to sie zdarzy, to u mnie pomaga po prostu przestawienie
układu klawiszy na polski programisty - wynika z tego, że samoczynnie
włącza się nie wiadomo czemu klawiatura maszynistki)

JGrabowski

1. Data: 2002-06-06 14:10:48

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Sorry, ale jesli uważasz że instalowanie i używanie jakichś programów
> niedostosowanych do polskich warunków jest "filozofią komputera",
> to chyba lekko przesadzasz.

Czy ja gdzieś coś takiego napisałam? Zbyt daleko idący wniosek z Twojej
strony.
I ta śmiertelna powaga. Wyluzuj.
Chyba widzisz problem tam, gdzie go nie ma. :)

> A "Sonique quickstart", jeśli przeszkadza,
> można raz a dobrze usunąć za pomocą dowolnego programu
> pozwalającego zmieniać konfigurację Windows (np. msconfig).

Także nie powiedziałam, że mi to przeszkadza. Lubię Sonique'a i zamykanie
quickstarta to dla mnie nie problem.
A msconfig nie rozwiąże problemu - bo usunie w ogóle Sonique'a z paska
narzędzi, czego nie chcę.

> [...]
> układu klawiszy na polski programisty - wynika z tego, że samoczynnie
> włącza się nie wiadomo czemu klawiatura maszynistki)

Czy to używanie programów nie dostosowanych do polskich warunków , czy może
"filozofia komputera"? :P

1. Data: 2002-06-06 15:06:15

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 06 Jun 2002 15:17:26 +0200 TheStroyer napisal:

> samoczynnie włącza się nie wiadomo czemu klawiatura maszynistki)

Moze jednak przelaczasz ja sam - domyslnie chyba oba shifty.
Moze usuniesz sterownik klawiatury maszynistki?

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2002-06-07 07:18:43

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Moze jednak przelaczasz ja sam - domyslnie chyba oba shifty.
> Moze usuniesz sterownik klawiatury maszynistki?

Z pewnych wzgledów nie moge :(

JGrabowski

1. Data: 2002-06-07 07:39:31

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strony.
> I ta śmiertelna powaga. Wyluzuj.
> Chyba widzisz problem tam, gdzie go nie ma. :)

Może, ale wkurza mnie kiedy ktoś plecie o jakiejś "filozofii komputera",
kiedy czegoś takiego po prostu nie ma.

A co do Sonique'a, to kwestia gustu - ja tam wolę inne odtwarzacze MP3.

JGrabowski

1. Data: 2002-06-07 08:40:17

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer"

> Może, ale wkurza mnie kiedy ktoś plecie o jakiejś "filozofii komputera",
> kiedy czegoś takiego po prostu nie ma.

a skąd wiesz?
defric
--
Wydaje sie, ze utracilem zdolnosc pisania z ogonkami
/by Saulo/

odp krótka
depresja równiejsza
Re: Uciekac od perfekcjonizmu