Re: Problem z polskimi ogonkami w OE

From: "Daga" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Problem z polskimi ogonkami w OE
Date: Thu, 6 Jun 2002 16:10:48 +0200

Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:adnniv$bev$1@news2.ipartners.pl...

> Sorry, ale jesli uważasz że instalowanie i używanie jakichś programów
> niedostosowanych do polskich warunków jest "filozofią komputera",
> to chyba lekko przesadzasz.

Czy ja gdzieś coś takiego napisałam? Zbyt daleko idący wniosek z Twojej
strony.
I ta śmiertelna powaga. Wyluzuj.
Chyba widzisz problem tam, gdzie go nie ma. :)

> A "Sonique quickstart", jeśli przeszkadza,
> można raz a dobrze usunąć za pomocą dowolnego programu
> pozwalającego zmieniać konfigurację Windows (np. msconfig).

Także nie powiedziałam, że mi to przeszkadza. Lubię Sonique'a i zamykanie
quickstarta to dla mnie nie problem.
A msconfig nie rozwiąże problemu - bo usunie w ogóle Sonique'a z paska
narzędzi, czego nie chcę.

> Natomiast co do kłopotów z ogonkami w OE, to mam sam czasami
> podobne objawy - podejrzewam, że coś jest nie tak z drajwerem
> klawiatury (jak to sie zdarzy, to u mnie pomaga po prostu przestawienie
> układu klawiszy na polski programisty - wynika z tego, że samoczynnie
> włącza się nie wiadomo czemu klawiatura maszynistki)

Czy to używanie programów nie dostosowanych do polskich warunków , czy może
"filozofia komputera"? :P

--
Pozdrowieństwa,
Daga