Problem z przetłuszczającymi sie włosami:(

1. Data: 2006-01-28 18:00:41

Temat: Problem z przetłuszczającymi sie włosami:(
Od: "Jooozia" <jozia[wywal_to]@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:) mam problem z włosami poniewaz szybko mi sie przetłuszczają, i włosy
myje codziennie:( a z tego co wiem włosy niepowinny być tak często myte!
Prosze o pomoc:((

Z poważaniem Anna

1. Data: 2006-01-28 18:51:37

Temat: Re: Problem z przetłuszczającymi sie włosami:(
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 28 Jan 2006 19:00:41 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <jozia> i powiedziała:

> Witam:) mam problem z włosami poniewaz szybko mi sie przetłuszczają, i włosy
> myje codziennie:( a z tego co wiem włosy niepowinny być tak często myte!
> Prosze o pomoc:((

Pomogę - przejrzyj archiwum.

Zuzanka (3 w ciągu miesiąca?)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-01-28 19:02:56

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrndtnf9p.ojj.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Zuzanka (3 w ciągu miesiąca?)

Coś koło tego będzie...

hiver

1. Data: 2006-01-28 19:53:13

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jooozia" <jozia[wywal_to]@megapolis.pl> napisał/a w

> myje codziennie:( a z tego co wiem włosy niepowinny być tak
> często myte!

Masz rację. Częste mycie skraca życie.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2006-01-28 20:21:51

Od: "M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja myje codziennie i wlosy mam zdrowie i piekne.

1. Data: 2006-01-28 20:33:05

Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jooozia" <jozia[wywal_to]@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Witam:) mam problem z włosami poniewaz szybko mi sie przetłuszczają, i
włosy
> myje codziennie:( a z tego co wiem włosy niepowinny być tak często myte!
> Prosze o pomoc:((

Ja myję codziennie, bo nie chcę śmierdzieć. Idz do dermatologa.

K.

1. Data: 2006-01-30 17:58:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 28 stycznia 2006 20:02 użytkownik
hihi, sącząc kawkę, wyklepał:

> Coś koło tego będzie...

Oj, chyba więcej :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

şŁÄĎČýŃÇÂĂÓÎ
ODZYWKA Biosilk jedwab silk therapy usa farouk?
Opinie na temat perfumerii amour.pl ?
szampon + odżywka - zwiększenie objętości [poratujcie]
kolagen naturalny