Re: Problem ze soba

From: "Morderca uczuć" <l...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Problem ze soba
Date: 10 Jul 2006 01:01:51 -0700

Aames napisał(a):
> Wiem, ze powinienem udac sie na terapie - niestety w tym momencie nie
> jest to wykonalne, poniewaz jestesmy za granica i sprawa jest przez to
> jeszcze bardziej skomplikowana:(

Niestety. Bez terapii nie da rady. Musicie iść do poradni, bez pomocy
doświadczonego psychologa się nie obejdzie. Myślę, że na pewien
czas mógłby wam pomóc mediator. Jego rolę może przejąć jakiś
przyjaciel, którego uważacie za mentora. Powinien się z wami
spotykać z osobna i razem i tak jak jest przy negocjacjach i
przedstawiać sprawę obiektywnie, pomóc dojść do porozumienia.
Korespondencja z kimś doświadczonym to też jakiś sposób, z tym,
że Twoja żona także powinna brać w niej udział. Powodzenia.