Problem ze wzrokiem

11. Data: 2008-06-05 08:25:28

Temat: Re: Problem ze wzrokiem
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> W pewnym momencie

> Melwin, możesz powiedzieć, co to za krople i inne takie owakie czy
> przepisała??

nie badz naiwna :)

Moj brat siedzi po 10h przed komputerem nawet i co? Widzi doskonale, wszystko.
To problem raczej genetyczny i nic z tym nei zrobisz - pamietaj ze mozesz tym
"obdarowac" tez swoje dzieci.

Jak Ci sie wada zatrzyma (ok 25 roku zycia) mozna zrobic LASIK albo jakies inne
techniki (maja 8 lat na wymyslnie zanim osiagniesz ten wiek heh) i usuna Ci
wade - skoryguja. Ale genow nie usuna :)

12. Data: 2008-06-05 09:58:06

Od: Melwin <c...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl pisze:

> Melwin, możesz powiedzieć, co to za krople i inne takie owakie czy
> przepisała??
to było ponad 10 lat temu, nie bardzo pamiętam, pamiętam tylko tran w
kapsułkach.

13. Data: 2008-06-06 16:58:23

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że do kompa można nosić specjalne okulary i wada tak sie
nie powieksza. Nie wie ktoś o jakie chodzi??

14. Data: 2008-06-06 18:11:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Słyszałam, że do kompa można nosić specjalne okulary i wada tak sie
>nie powieksza. Nie wie ktoś o jakie chodzi??
Czy masz na myśli płacenie pszez pracodawcę za okulary do pracy?
Faktycznie podobno tak było i pewnie jest,
ale nie ma to związku z niepowiększaniem się wady.
Tu zdania są od dawna podzielone: jedni twierdzą, że okulary powodują
lenistwo oka i powiększanie się wady, inni, że dzięki nim wada nie rośnie.
Ja nosiłam i mi wada dużo urosła.
Podobnie z pracą pszy komputerku trudno określić czy okulary pomagają czy
szkodzą.
Na pewno należy w miarę możliwości MAŁO pracować pszy jakimkolwiek
monitorku, czyli także mało oglądać telewizji.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

15. Data: 2008-06-07 05:07:28

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 20:11, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Na pewno należy w miarę możliwości MAŁO pracować pszy jakimkolwiek
> monitorku, czyli także mało oglądać telewizji.

nie ma żadnego sposobu, żeby zatrzymać psucie się wzroku. Muszę dużo
siedzieć przed kompem, to jest moja praca.

16. Data: 2008-06-07 18:59:04

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To napisałaś ostatnio:
>nie ma żadnego sposobu, żeby zatrzymać psucie się wzroku. Muszę dużo
>siedzieć przed kompem, to jest moja praca.
A to wcześniej:
>Mam 17 lat. (...)Dużo siedzę w książkach i około 5-6 godz
>dziennie przed kompem. Co mogę zrobić. Na wakacjach jadę ....

Coś się nie zgadza.
Pracujesz w wieku 17 lat?
Kto Ci , tak młodemu człowiekowi, dał pracę umysłową ?
A badania odpowiednie masz, a pszepisy o zatrudnieniu młodocianego?
A jak masz robotę po znajomosci to cie nic nie żałuję, bokiem ci to wyjdzie.

--

Zamiast glukozaminy?
Dobór soczewek kontaktowych
Bolaca pięta..:(