Problem ze zmywarką

1. Data: 2006-03-23 20:04:33

Temat: Problem ze zmywarką
Od: "Ibanezz" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Może ktoś mi coś doradzi...
Mam zmywarkę Gorenje GSI 682. Od dwóch lat działała bez zarzutu. Wczoraj
nastąpiła rzecz dziwna, zostawiłem ją włączoną i wyszedłem. Po powrocie cały
dom stał się sauną, wszędzie pełno pary, szafki dookoła zmywarki wypaczone,
blat "spuchł", odlazła z niego okleina itp.
Otworzyłem zmywarkę i buchnęły kłęby pary (nigdy tak dużo nie było).
Wszystkie naczynia w środku pokryte warstwą nalotu (pewnie z soli).
Co mogło być tego przyczyną?
Filtry czyste i drożne.
Zrobiłem jeszcze jeden test, w trakcie mycia zaobserowałem, że blat i szafki
dookoła są gorące, zaczyna się na nich skraplać para. Otworzyłem na chwilę i
znów buchnęłą para (i znów większa niż zwykle).
Zamknąłem drzwiczki i poczekałem do końca cyklu. Woda z dna zostałą odessana
(więc chyba pompa działa prawidłowo).

Już zgłupiałem... Boję się używać, aby jeszcze większych szkód nie mieć...
Macie jakieś sugestie?

Pozdrawiam
Ibanezz

2. Data: 2006-03-23 20:52:27

Temat: Re: Problem ze zmywarką
Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ibanezz" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> Co mogło być tego przyczyną?

moze termostat sie zepsuł

3. Data: 2006-03-26 19:26:29

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ibanezz" <[...]

> [...]
> Otworzyłem zmywarkę i buchnęły kłęby pary (nigdy tak dużo nie było).
> Wszystkie naczynia w środku pokryte warstwą nalotu (pewnie z soli).

Może nie będzie to rewelacja co tu napiszę - pewnie się zepuła. Zmywarki
gorenje to ja bym raczej nie kupił.

4. Data: 2006-03-27 07:15:29

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antekant" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ibanezz" <[...]
>
> Może nie będzie to rewelacja co tu napiszę - pewnie się zepuła. Zmywarki
> gorenje to ja bym raczej nie kupił.

Mi lodowka padla po 2 latach i 1 miesiacu ...wsysypal sie agregat.
Probowalem ja naprawiac i juz nie chodzila tak jak wczesniej.....w koncu ja
wyrzucilem i kupilem nowa. Ogolnie nie polecam nikomu Gorenje !

jaki klej do tapet polecacie?
Brodzik do prysznica
Kolory - kto pomoże?
A co sadzicieo o BRW - NOWA MODER LINE?