Problemos

1. Data: 2004-12-14 21:51:06

Temat: Problemos
Od: "M@il" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam 23 lata i mam problem zwiazany ze swoim penisem. Chodzi o to, ze gdy
oddaje mocz "kurek" nie chce mi sie zakrecic, gdy juz po kilku chwilach sie
uspokoji, pozniej np. za pol godziny "zawor" delikatnie sie sam otwiera, i
kilka kropelek wylatuje, co powoduje, ze troche to czuc :(
czym to moze byc spowodowane, czy to jakas choroba? trzeba jakos leczyc?
i drugie pytanie, czy z pepka moze niemilosiernie brzydko pachniec? jesli
tak, czym to jest spowodowane, codziennie tak jest.....

2. Data: 2004-12-15 02:44:51

Temat: Re: Problemos
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Problemos
From: "M@il" m...@m...pl
Date: 12/14/2004 1:51 PM Pacific Standard Time

> [...]
i drugie pytanie, czy z pepka moze niemilosiernie brzydko pachniec? jesli
tak, czym to jest spowodowane, codziennie tak jest.....

Jesli chodzi o pepek konieczna jes higiena dzien w dzien trzeba brac prysznic
tak jak to robia Amerykanie. Nikt nie wyjdzie z rana z domu bez dokladnego
wymycia sie pod prysznicem

3. Data: 2004-12-15 16:45:42

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zadaria" <z...@a...com> napisał w wiadomości

> Jesli chodzi o pepek konieczna jes higiena dzien w dzien trzeba brac
prysznic
> tak jak to robia Amerykanie.

sadze, ze nie tylko amerykanie. - i chyba nie chodzi tu tylko o pepek

4. Data: 2004-12-15 17:52:45

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpnn8l$qba$1@news.onet.pl
Od: M@il <m...@m...pl>
Było:
> [...]
> i drugie pytanie, czy z pepka moze niemilosiernie brzydko
> pachniec? jesli tak, czym to jest spowodowane, codziennie tak

Nie czekaj dłużej bo odpadnie kurek razem z kranikiem ... ;-) idź do
lekarza.

Samo mycie - akurat pępka - nie wystarczy, trzeba jeszcze wysuszyć i
ewentualnie zasypać, jak niemowlakowi. Tu się nie nabijam !

http://evil.pl/pip/index.html

cytologia
głodówki
Co to może być??
Re: Uwaga na Afrin!
picie wódki/drinka z jednego kieliszka/szklanki