kardiowerter-defibrylator

1. Data: 2004-12-14 21:53:52

Temat: kardiowerter-defibrylator
Od: "DH" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje informacji dotyczacej j.w oraz ewentualnie uwag dotyczacych zycia
z tym urzadzeniem
pozdrawiam
Tarap

2. Data: 2004-12-15 21:56:45

Temat: Re: kardiowerter-defibrylator
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ewentualnie uwag dotyczacych zycia
> z tym urzadzeniem

Wlasnie po to jest wszczepiany aby arytmia nie zakonczyla zycia.
Wyladowania defibrylatora nie sa przyjemne dla pacjenta,
ale swiadomosc, ze w momencie wyladowania ratuje on zycie chyba to
wystarczajaca rekompensata.
Pacjent jest pod stala kontrola placowki wszczepiajacej- wizyty co 3-6 mies.
oraz po kazdej interwencji kardiowertera.

szanna

3. Data: 2004-12-16 08:47:06

Od: "DH" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuje za informacje.
Interesuje mnie jeszcze sprawa zachowania przy komputerzea dokładniej bardzo
blisko monitora ,
a takze jak wyglada sprawa jazdy samochodem oczywiscie jako kierowca .
Pozdrawiam
Tarap

4. Data: 2004-12-16 18:31:07

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie jeszcze sprawa zachowania przy komputerzea dokładniej
bardzo
> blisko monitora ,

Nie ma problemu. Jedynie oczu szkoda.
Stymulatory jak i defibrylatory reaguja na SILNE pole elektromagnetyczne.
W zyciu codziennym spotkasz je na lotnisku ( bramka ).
Kazdy pacjent dostaje legitymacje , ktora
jest dokumentem miedzynarodowym i kazdy celnik na calym swiecie ja
respektuje .
Bramki w supermarketach sa slabe i mozna przechodzic.

> a takze jak wyglada sprawa jazdy samochodem oczywiscie jako kierowca .

Zalezy to od przyczyny wszepienia czyli choroby pacjenta.
Trudno mi bez tej informacji cokolwiek powiedziec.
Z reguly przez 3-6 mies.nie prowadzi pojazdu.
Wyobraz sobie kierowce w ruchu ulicznym, ktory dostaje
czestoskurczu komorowego
i defibrylator prawidlowo reaguje "strzelajac" pradem. Kierowca
traci kontrole nad pojazdem i BUUM.
Napisz cos blizej to postaram sie ustosunkowac do konkretnego
przypadku.
Ktory szpital bedzie wszczepial?

Pozdrawiam
szanna

5. Data: 2004-12-16 21:29:41

Od: "DH" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz cos blizej to postaram sie ustosunkowac do konkretnego
> przypadku.
> Ktory szpital bedzie wszczepial?
Witam
Niestety może sie pospieszyłem bo dowiedziałem sie dzis że badania
elektrofiziologiczne bede miał dobiero 29.III .w Szpitalu Jana Pawła w
Krakowie
w ostatnich 2 miesiacach miałem 2 razy kardiowersje 5 strzałow, i boje sie
ze nastepnym razem pogotowie moze niezdążyc. Brak jednoznacznego rozpoznania
rodzaju czestoskurczu komorowy czy
nadkomorowy.Jestem po zawale przed 16 laty reanimacji 3 tyg nieprzytomny
,nastepnie resekcja tchawicy częsty pobyt w szpitalu najczesciej z powodu
zakłucenia rytmu .po koronarografii leczenie farmakologiczne opacorden a w
przypadku wystąpienia arytmi wyciecie tętniaka lub ICD.
tak w telegraficznym skrucie moja historia ,Obecnie poszukuje innego ośrodka
do wykonania badania.
Pozdrawiam Draba
mój adres mail
d...@p...onet.pl

6. Data: 2004-12-21 11:06:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-03-04 16:22:14

Od: "DH" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem juz od 2 tygodni z wszczepionym kardiowerterem
kilka ostatnich dni przed i po badaniu ze względu na bezpieczenstwo lezałem
na ,R;.W Krakowie narazie nie wykonują badan (nie wiem dlaczego) i mogłem
sie nie doczekac.poniewaz juz 20 znowu miałem kardiowersje w trybie pilnym
Teraz szukam osób z wszczepionym kardiowerterem w celu wymiany doswiadczeń
Pozdrawiam
Draba

> tak w telegraficznym skrucie moja historia ,Obecnie poszukuje innego
> ośrodka
> do wykonania badania.

po co? Osrodek w Szpitalu JP II w Krakowie to dobry osrodek diagnozujacy
wlasnie zaburzenia rytmu

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>