Problemy po poronieniu

1. Data: 2003-09-27 17:41:56

Temat: Problemy po poronieniu
Od: "Pag" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięć lat temu poroniłam w piątym miesiącu ciąży, poród był wywołany ,po
porodzie poczułam dziwny ucisk w czaszce, który dokucza mi do tej pory. po
powrocie ze szpitala mój stan zdrowia ciągle się pogarszał, miałam takie
stany jak w menopauzie,lekarze powiedzieli ze jest to szok i byłam leczona
środkami antydepresyjnymi.mój stan niby się poprawił,ale odstawiłam te leki
i na własne żądanie zrobiłam poziom hormonów kobiecych okazało się ze mam za
dużo protaktyny o godz. 0 według badania 34,97 a po godzinie 258,84 zaczęłam
stosować bromergon od tygodnia,ale moje dolegliwości w głowie dalej nie
ustępują i trwały nawet jak brałam leki antydepresyjne, bylam teraz u
neurologa i dostałam skierowanie do okulisty staram się o badanie rezonansem
magnetycznym.
Co mam robić?

2. Data: 2003-09-27 18:11:21

Temat: Re: Problemy po poronieniu
Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pag <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> ustępują i trwały nawet jak brałam leki antydepresyjne, bylam teraz u
> neurologa i dostałam skierowanie do okulisty staram się o badanie

Isc do dobrego giekologa-endokrynologa! Znam takiego w... Lublinie
http://www.hormony.pl Czasem warto sie przejechac:-)

jaki sposób?
Ratunku !!!
ze szpitalnego wypisu mego synka
Zwisanie głową w dół a wysoka krótkowzroczność
co na uodpornienie ?