Problemy z ego?

1. Data: 2003-01-11 14:09:17

Temat: Problemy z ego?
Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zastanawialiscie sie, czemu tak wielu nastolatków, korzystajacych
z internetu tak czesto wrzuca sobie przedrostek ,,dj'' do ksywy?

Swoja droga, mielismy na grupie regionalnej swego czasu mase
problemow z takowymi... i co chwila pojawiaja sie nowi.

Jakie moze byc podloze psychologiczne tego zjawiska?
--
mp

1. Data: 2003-01-11 14:48:32

Temat: Re: Problemy z ego?
Od: dj KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> wrote in

> Jakie moze byc podloze psychologiczne tego zjawiska?

Pewnie podobne, jak podpisywanie sie imieniem i nazwiskiem.
--
dj KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Jesli cierpisz-podziekuj Bogu, bo to znaczy, ze zyjesz

1. Data: 2003-01-11 15:01:25

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> wrote in

> Pewnie podobne, jak podpisywanie sie imieniem i nazwiskiem.

Powymądrzam się, jeśli można, ponieważ wg mnie to nie jest
przedrostek, ale coś w rodzaju skrótu tytułu naukowego lub innego,
np. dr, prof. itd.

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-01-11 15:19:34

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do dj KOMINEK, który(a) dnia Sat, 11 Jan 2003 14:48:32 +0000 (UTC) popełnił(a):

Ty wstydzisz się własnego? :)
--
mp

1. Data: 2003-01-11 15:25:39

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty wstydzisz się własnego? :)

Nie.

1. Data: 2003-01-11 18:02:11

Od: "Wuj" <w...@i...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Swoja droga, mielismy na grupie regionalnej swego czasu mase
> problemow z takowymi... i co chwila pojawiaja sie nowi.

jedyne co przychodzi do głowy to chęć zwrócenia na siebie uwagi
a w przypadku o którym piszesz chyba wiek nie ten i dlatego został odebrany
przez innych w taki sposób

1. Data: 2003-01-12 11:13:41

Od: "Monika Pietrzak" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy zauważyłeś, ale wielu młodych ludzi ma kompleksy, ktos z
przydrostkiem dj wydaje im sie pewnie cool, a oni też by tacy chcieli być,
więc tworzą sobie takie ksywa, ale to tylko moja opinia
pozdrawiam
monika

Użytkownik "Michal Pasternak" <m...@p...w.lub.pl> napisał w
wiadomości news:slrnb2093f.p6t.michal@ILIT.w.lub.pl...

1. Data: 2003-01-12 12:52:26

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Pietrzak" w news:avrj9e$djf$4@news.tpi.pl napisał(a):

> nie wiem czy zauważyłeś, ale wielu młodych ludzi
> ma kompleksy, ktos z przydrostkiem dj wydaje im
> sie pewnie cool, a oni też by tacy chcieli być,

A moze chodzi po prostu o to, ze teraz miksowanie muzyki jest stosunkowo
proste - wystarczy do tego komputer. Ktos wiec troche sie tym pobawi i
daje wyraz swoim zamilowaniom w ten sposob. Czyms podobnym jest chyba
zjwisko tzw. "informatykow", ktorzy maja lekkie pojecie o obsludze
komputera, troche na nim pracuja i uwazaja, ze to czyni ich informatykami.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-12 21:06:09

Od: "Dhutihote" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez daje przedrostek dj i co z tego...
Pozdrawiam

D.J . Piertuszka

1. Data: 2003-01-12 21:51:23

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dhutihote" napisał:

> Ja tez daje przedrostek dj i co z tego...
> Pozdrawiam
>
> D.J . Piertuszka

Gdybyś wyciął większość postu poprzednika oraz odpowiadał
pod jego tekstem, byłbyś całkiem "kul".

--
Sławek

Re: Bycie razem na wesoło