Problemy z wysylaniem postów..

1. Data: 2005-08-18 18:05:45

Temat: Problemy z wysylaniem postów..
Od: "ania sz" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam używam klienta poczty Outlooka i mam problem z wysyłaniem postów.. Czy
to tylko u mnie ? A może coś sie zepsuło na serwerku?
Pozdrawiam
AnnaSZ

2. Data: 2005-08-18 20:16:27

Temat: Re: Problemy z wysylaniem postów..
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania sz" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> to tylko u mnie ? A może coś sie zepsuło na serwerku?

Witam

Ja mam podobny problem.
Mogłam odpowiedziec na post ale nie mogłam zamieścic swojego.
Bedę próbowac dalej zamieścić swojego.

Pozdrawiam

Aga

3. Data: 2005-08-18 21:01:51

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ania sz" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy

Na grupę test wysłałam i doszło.
A na tę nie moge wysłac swojego nowego posta.

Pozdrawiam

Aga

4. Data: 2005-08-18 21:08:04

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Na grupę test wysłałam i doszło.
> A na tę nie moge wysłac swojego nowego posta.

Jeśli chodzi Ci o post [szydełko], to już go wysłałaś trzy razy i
dostałaś dwie odpowiedzi. Proponuję lepiej poszukać.
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

5. Data: 2005-08-19 15:52:10

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi Ci o post [szydełko], to już go wysłałaś trzy razy i dostałaś
> dwie odpowiedzi. Proponuję lepiej poszukać.
> J.

To nie tak...
Zanim ja się zorientowałam, że nie widzę swoich postów też minęło trochę
czasu. Mnie wcina całą masę i nie tylko moich. Czasami przy kolejnym
"wejściu" na grupę one się pojawiają. Najbardziej mnie wkurzają odpowiedzi
do postów gdzie nie widzę wątka początkowego. Tak człowiek czyta i się tylko
domyśla o co chodzi... Mój mąż na moje zażalenia powiedział jak zwykle "ee
tam, przesadzasz!". Podobno pomaga zmiana programu do obsługi poczty.

Joe

xxx kotki
xxx Owenee (Indian Maiden)
xxxx Jezus i Apostołowie
(druty) pomocy babeczki
[druty] modele dla panów.. dużych i małych