(druty) pomocy babeczki

1. Data: 2005-08-18 14:00:48

Temat: (druty) pomocy babeczki
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie, kupiłam śliczniastą włóczkę
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=60147733 czarną. Tylko w motku
100gram jest aż 600 metrów. I tu jest problem, macie babeczki jakieś wzoty
na taką cieniznę (len z wiskozą)

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

2. Data: 2005-08-19 07:51:12

Temat: Re: (druty) pomocy babeczki
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:
> [...]
> 100gram jest aż 600 metrów. I tu jest problem, macie babeczki jakieś wzoty

Cześć :)
Może spróbujesz coś z elementów? Wtedy zawsze możesz narobić ich wiecej
i pozczepiać tyle sztuk ile potrzeba, przykładając do jakiegoś wykroju
albo nawet do jakiejś swojej bluzki.
Ja robię z podobnej cienizny top. Z Kai Ariadny (200m/30g). Do
pierwowzoru ma się nijak :) wzielam tylko sam pomysł. Dół to kwadraciki
granny square a góra to miseczki (łańcuszek obrabiany z obu stron
słupkami, na jednym końcu łańcuszka po 5 słupków w 1 oczko). Narobiłam
tyle kwadracików, żeby mi na obwód wystarczyło, miseczki mam robione na
chyba 25 o. łańc (sprawdzę w domu, jak chcesz) i teraz zostanie mi to
połączyć. Mogę Ci wysłać ten pierwowzór.
Powiem Ci jeszcze, ze fajnie wychodzi bluzka z takiej cienizny, bo jest
mięciutka, cieniutka i bardzo delikatnie wygląda.

A powiedz coś wiecej o tej włóczce, oprócz tego że śliczna :))) Tez nad
nia myślałam. Czy ta wiskoza sie świeci trochę, jak np. w Kalince? na
zdjęciach tego nie widać.

Pozdrawiam serecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2005-08-19 08:01:00

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam z tej włóczki Linen czarny top na drutach ściegiem ażurowym na
drutach 2,5. Uwielbiam go-jest miły dla ciała i lekko chłodzi w
upały.Pozdrawiam
Teresa

4. Data: 2005-08-19 11:48:02

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> Cześć :)
> Może spróbujesz coś z elementów? Wtedy zawsze możesz narobić ich wiecej
> i pozczepiać tyle sztuk ile potrzeba, przykładając do jakiegoś wykroju
> albo nawet do jakiejś swojej bluzki

No ladnie.... taka jestem zaślepiona szydełkiem i tą włóczką, ze nie
doczytałam, że o druty chodzi.
Mea kulpa
Przepraszam :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2005-08-19 17:38:25

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włóczka jest śliczniasta, nie ma połysku co bardzo mnie cieszy. Jest milusia
w dotyku
Cena też jest dla mnie bardzo atrakcyjna .

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

[druty] modele dla panów.. dużych i małych
[xxx] następne albumy
Czy Wy też tak robicie????
szydełko kółka do witraży
xxx Tygrys syberyjski