Prodiż - porażka

1. Data: 2002-08-16 08:09:19

Temat: Prodiż - porażka
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Niedawno pisałam o tym, czy warto kupić prodiż. No więc debiut już mamy za
sobą (kumpela i ja) no i kompletna porażka.
Z murzynka wyszedł śliczny zakalec. Przepis tradycyjny (pogrzewamy mleko,
margarynę, cukier, po wystudzeniu mąka z proszkiem i żółtka jaj, na końcu
delikatnie białka). W piekarniku wychodziło zawsze. Tu wrzuciłysmy go do
zimnego prodiża (z instrukcji nie wynikało, aby go wcześniej nagrzać, no
ibałyśmy się o powłokę teflonową, zdaje się, że na sucho nie wolno jej mocno
nagrzewać). Rosło bardzo nierównomiernie, ale na końcu się wyrównało.
Wyglądało, że będzie ok, a tu klapa - zakalec na całej długości:(

Prodiż nagrzewa się od góry i od dołu, ma powłokę teflonową.

Co było źle, pomóżcie!

1. Data: 2002-08-16 08:15:18

Temat: Re: Prodiż - porażka
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wyglądało, że będzie ok, a tu klapa - zakalec na całej długości:(
>
> Prodiż nagrzewa się od góry i od dołu, ma powłokę teflonową.

a jak pieklyscie ciasto w piekarniku to wstawialyscie do zimnego??? ccos mi
sie wydaje ze nie...

ja mam prodiz od roku i jestem nim zachwycona, wszystko sie udaje. ale
ciasta zawsze wkladam do nagrzanego 9tak jak do piekarnika)

Mechcia

1. Data: 2002-08-16 11:40:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Aug 2002 10:15:18 +0200, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

> [...]
>
>ja mam prodiz od roku i jestem nim zachwycona, wszystko sie udaje. ale
>ciasta zawsze wkladam do nagrzanego 9tak jak do piekarnika)

Ty, Mecha, one mogly ciasto wlac bezposrednio DO prodiza i stad
to...a Ty jak? w blaszce DO prodiza czy w SAMYM prodizu????

exciocia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-16 14:11:46

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prodiz od gory i od dolu Ci sie nagrzewa? I z teflonem jest? Jezu ... co to
ludzie nie wymysla ... ja tam ma stary, aluminiowy, tylko pokrywka sie
nagrzewa ... niestety o ciastach nic Ci nie powiem ... siostry pod reka nie
ma ... ona jest specjalistka od wypiekow :) A ja z ciast to najbardziej
lubie schabowego :)

--
Mattik

1. Data: 2002-08-16 19:46:07

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:o4pplu8ne68ic4od9q5ukvhn8n560k5jm5@4ax.com...
> [...]
>

> Ty, Mecha, one mogly ciasto wlac bezposrednio DO prodiza i stad
> to...a Ty jak? w blaszce DO prodiza czy w SAMYM prodizu????

noi w blaszce, ale zanim zaczelam w blaszce to bezposrednio w prodizu.
serio. i wychodzilo.
a jakie muffinki wyszly, hoho.

Mechcia

1. Data: 2002-08-16 19:54:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>noi w blaszce, ale zanim zaczelam w blaszce to bezposrednio w prodizu.
>serio. i wychodzilo.
>a jakie muffinki wyszly, hoho.
>

>Mechcia

ja serniki tez robilam bezposrednio w prodizu, ale one z takich
co to zakalce klasyczne sie ich nie imaja....hehehehehheh

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-16 19:58:32

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ja mam tez taki starego typu, wale ciasto bezpośrednio do prodiza i nie wiem
jak inne bo w nim robilam tylko karpatke i wyrosla pieknie. poza tym
sprawdza sie do pieczenia miesa np schabiku - na pieczen lub kanapki (mniam)
lub kuraka... :)
Marchefka
....o zarciu moge zawsze :)

1. Data: 2002-08-16 22:44:16

Temat: Odp: Prodiż - porażka
Od: "PIT" <pit_n@NO_SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakim sklepie mozna jeszcze kupic prodiz??? Konkretnie chodzi mi o Krako
w.
Dzieki

Użytkownik Ewa W <e...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajic1f$36m$...@o...biskupin.wroc.pl...

1. Data: 2002-08-17 15:49:54

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A w jakim sklepie mozna jeszcze kupic prodiz??? Konkretnie chodzi mi o
Krako
> w.
Moze w jakims markecie na stoisku AGD?
Marchefka