Re: Produkcja ludzi.

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Produkcja ludzi.
Date: Sat, 14 Jan 2023 21:50:37 -0000 (UTC)

PD <p...@g...pl> wrote:

> W sumie na kogo głosował jest dla mnie mało istotne.

Dla mnie też - jak i dam Czaskoski ?
> Najciekawsze są
> szpagaty jakie robi, byle nie odpowiedzieć na to pytanie :)

Ano właśnie. Ma złudzenie, że jest TAJEMNICZY ?

> Wtedy gdy
> pierwszy raz go o to zapytałem, gdyby odpowiedział "odwal się, to moja
> prywatna sprawa" - to bym uszanował.

Pamiętam.

> Ale nasz gieroj zdeklarował, że nie
> ma problemu z odpowiedzią na to pytanie. Po czym za jakiś czas,
> dopytywany, zaczął się tłumaczyć jakimś mniejszym złem :) Teraz
> twierdzi, że już odpowiedział.

Poniekąd odpowiedział - całym swoim pisaniem o wszystkim innym pokazując
swoją lewacką (czyt.: prostą jak budowa cepa) mentalność i POglądy.

> Czyli po pierwsze, nie ma odwagi
> odpowiedzieć. Ale co gorsza, po drugie nie ma odwagi przyznać wprost, że
> nie chce odpowiedzieć na to pytanie.

Bo on doskonale wie, że to by zostało w necie na długo i kiedyś ktoś jemu
(mentalnie) POdle POdobny by mu to wyciągał tak jak on to czyni wobec mnie
w zw. z moim pobytem w RN. Tacy mają to we krwi ?

> Zdaje się, że tu po prostu wchodzą
> w grę sprawy wizerunkowe, a konkretnie wizerunek wśród jego "fanów".
> Musi być bardzo z tym wizerunkiem związany, skoro tak go broni, jest
> spora szansa, że on sam w ten wizerunek uwierzył i że ten wizerunek
> kwiatka definiuje, a nie na odwrót :)

Jak wyżej :)

> PD

Małgorzata

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.