Produkcja ludzi.

11. Data: 2023-01-13 17:11:32

Temat: Re: Produkcja ludzi.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2023 o 16:17, XL pisze:

> No i? Że nie-niemiecki? Aaaaa, no to to diametralnie zmienia postać rzeczy

Nie. Że np. to: "Al-Ghaili has directed, produced and wrote two
science-fiction films."

Ale oczywiście błędnie napisane nazwisko oraz narodowość też powinno dać
do myślenia i zapalić czerwoną lampkę, czy aby informacji nie wypada
sprawdzić. Podstawy korzystania z internetu i podejścia do sieciowych
newsów.

> ,,(...) W mediach już pojawiają się artykuły, mające budować społeczne
> poparcie dla tego szalonego pomysłu. I to nie tylko w mediach
> zagranicznych. Na jednym z portali Gazety Wyborczej czytamy, że ,,choć sama
> świadomość, że dzieci miałyby rozwijać się w sztucznych inkubatorach, może
> być przerażająca, to jednak warto pochylić się nad tym tematem".

I tu chciałabym zobaczyć link do artykułu.

> Co w szczególności podważasz?

Generalnie wszystko. Stosując konsekwentnie zasadę, że jak podają
fałszywe informacje w pierwszych kilku zdaniach, to reszty nie czytam.
Szkoda życia.

--
Ewa

12. Data: 2023-01-13 17:18:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2023 o 17:11, FEniks pisze:

> Generalnie wszystko. Stosując konsekwentnie zasadę, że jak podają
> fałszywe informacje

...lub ewidentnie próbują mnie zmanipulować (bo niekoniecznie muszą
podawać kłamstwo, wystarczy przemilczenie, skrzywienie informacyjne lub
zagranie na emocjach, jak to miało miejsce tym razem)

13. Data: 2023-01-13 17:42:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> newsów.

> I tu chciałabym zobaczyć link do artykułu.

Pouczasz mnie nt. korzystania z netu, a nie potrafisz sobie wyszukać
krótkiego tekstu?
Mnie zajęło 3 sekundy:

https://www.edziecko.pl/rodzice/7,79361,29260347,pie
rwsza-na-swiecie-sztuczna-macica-mialaby-rodzic-nawe
t-30.html
Uwiarygodniłaś już sobie moje ,,łykane" nowiny, czy jeszcze czegoś brak?

> Generalnie wszystko. Stosując konsekwentnie zasadę, że jak podają
> fałszywe informacje w pierwszych kilku zdaniach, to reszty nie czytam.
> Szkoda życia.

Konkretnie - które to te ,,fałszywe"? Podasz, czy znowu się wykręcisz?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

14. Data: 2023-01-13 19:59:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2023 o 17:42, XL pisze:
> FEniks <x...@p...fm> wrote:
>>
> Pouczasz mnie nt. korzystania z netu, a nie potrafisz sobie wyszukać
> krótkiego tekstu?

Żartujesz?

Jeśli ktoś powołuje się na jakikolwiek konkretny artykuł, to powinien
podać namiary. To, czy ja sobie coś tam wyszukam, to jest mało istotne.

> [...]
t-30.html
> Uwiarygodniłaś już sobie moje ,,łykane" nowiny, czy jeszcze czegoś brak?

Znowu żartujesz? Przecież ten artykuł to w dalszym ciągu opis "szalonej
wizji" Al-Ghaili'ego. Czyli Ty także przyczyniasz się do propagowania
jego wizji, linkując tutaj te informacje.

> Konkretnie - które to te ,,fałszywe"? Podasz, czy znowu się wykręcisz?

Przecież napisałam w poprzednich postach. Czytaj.

Czy Seksmisji, Matrixa albo nawet Lema też będzie się Ordo Iuris czepiać
za propagowanie pewnych idei? No, nie odpowiadaj, nie zdziwiłabym się...

--
Ewa

15. Data: 2023-01-13 21:56:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
t-30.html

> Znowu żartujesz? Przecież ten artykuł to w dalszym ciągu opis "szalonej

TO jest ,,opis"?! TO jest rozważanie, pozytywna ocena wraz z uzasadnieniem i
wyraźną sugestią POTRZEBY wprowadzenia w życie tego absurdu, z
przytoczeniem konkretnych ,,argumentów" ,,za", jako pozytywnej opinii WHO!

,,(...) Dzieci ze sztucznej macicy. Postęp czy przerażająca wizja?
[ROZWAŻANIE]
Choć sama świadomość, że dzieci miałyby rozwijać się w
sztucznych inkubatorach, może być przerażająca, to jednak warto pochylić
się nad tym tematem. [POZYTYWNA OCENA] Sam pomysłodawca uważa, że to
rozwiązanie może być spełnieniem marzeń wielu ludzi, którzy borykają się z
bezpłodnością. Poza tym kobiety zapadają na różnego typu choroby, które
wymuszają usunięcie macicy. Taka resekcja na zawsze odbiera im szansę na
macierzyństwo. [UZASADNIENIE POZYTYWNEJ OCENY I SUGESTIA POTRZEBY]
Jak czytamy na stronie economictimes.indiatimes.com, Światowa Organizacja
Zdrowia (WHO), że ponad 30 tysięcy ciąż kończy się śmiercią dziecka z
powodu różnych komplikacji. Zadaniem nowego wynalazku Ecto Life byłoby
ograniczenie cesarskich cięć, czy przedwczesnych porodów."[PRZYTOCZENIE
POZYTYWNEGO STANOWISKA WHO]

A Ty jesteś hipokrytką, zresztą niczego innego się nie spodziewałam.

16. Data: 2023-01-14 01:18:28

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2023 o 13:57, Kviat pisze:

> No i się wydało skąd bierzecie wytyczne do swoich bredni.
> Twoi mocodawcy nie będą zachwyceni, że to ujawniłaś.

A to takimi kategoriami myślisz. To rzuca nowe światło na twoją niechęć
do ujawnienia na kogo głosowałeś.

PD

17. Data: 2023-01-14 12:10:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> A to takimi kategoriami myślisz. To rzuca nowe światło na twoją niechęć
> do ujawnienia na kogo głosowałeś.
>
> PD

Cały czas ujawnia - ciasna mentalność agenturalna zawsze i u każdego szuka
znamion anty-agentury i nie dopuszcza inaczej ?
No to na kogo mogło to głosować? No przecie tylko na ćwierćinteligentnego
(ale z właściwymi dla tej frakcji korzeniami) Czaskoskiego.

18. Data: 2023-01-14 13:01:22

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 13.01.2023 15:48, FEniks wrote:

> Oraz "Matrix". Dokładnie.

Raczej ani jedno, ani drugie, tylko "Nowy, wspaniały świat" Huxleya.

--
pzdr
Roman

19. Data: 2023-01-14 13:31:00

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 13.01.2023 21:56, XL wrote:

> A Ty jesteś hipokrytką, zresztą niczego innego się nie spodziewałam.

Powiedz mi jakim cudem sobie tutaj pitolisz w najlepsze, podczas gdy mi
czy Kviatowi wiecznie wysrywasz:

"Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts.
You try later, please. "

Bardzo to ciekawe i tendencyjne zarazem.

--
pzdr
Roman

20. Data: 2023-01-14 16:10:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> [...]
> because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts.
> You try later, please. "
>
> Bardzo to ciekawe i tendencyjne zarazem.

co banderowski Czarnobyl zostawi Polsce ?
Praworządność w UE ?
Dlaczego ,,brak antybiotyków"?
Polska karana w UE za swój węgiel ?
Francuska bzdura.