Produkcja ludzi.

31. Data: 2023-01-16 15:13:57

Temat: Re: Produkcja ludzi.
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 14:56, Kviat pisze:

> Tu się zgadzamy. Do twojego poziomu bardzo trudno spaść i trzeba się
> bardzo mocno o to postarać. Nie sądzę, że mi się to kiedykolwiek przydarzy.

No gdzież mi do twojego poziomu. Przed oczyma mam obraz, jak
przechadzasz się zamyślony nad brzegiem wisły, w ręku trzymasz
podręcznik do historii po łacinie. Nagle zauważasz, że to co w rzece
płynie to nie do końca jest woda. Zamaczasz palec, oblizujesz i po
dłuższej chwili zadumy wyrzekasz "gustat ut excrementum, sed malum minus"

PD

32. Data: 2023-01-16 15:37:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

33. Data: 2023-01-16 15:52:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 15:13, PD pisze:

> [...]
> podręcznik do historii po łacinie. Nagle zauważasz, że to co w rzece
> płynie to nie do końca jest woda. Zamaczasz palec, oblizujesz

Jeżeli ci się to często zdarza, to powiadom lekarza i zmniejszy ci
dawkę. Albo zwiększy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2023-01-16 16:01:24

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 15:52, Kviat pisze:

> Jeżeli ci się to często zdarza, to powiadom lekarza i zmniejszy ci
> dawkę. Albo zwiększy.

Przestań się wygłupiać, tylko jak przystało na człowieka na twoim
poziomie - obrzuć błotem i poleć zajrzeć do podręcznika od medycyny.

PD

35. Data: 2023-01-17 21:35:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2023 o 13:01, Roman Tyczka pisze:

> Raczej ani jedno, ani drugie, tylko "Nowy, wspaniały świat" Huxleya.

Też. Grunt, że s-f.

--
Ewa

co banderowski Czarnobyl zostawi Polsce ?
Praworządność w UE ?
Dlaczego ,,brak antybiotyków"?
Polska karana w UE za swój węgiel ?
Francuska bzdura.