Profesjonalne farby do wlosow - Warszawa

1. Data: 2004-02-02 06:29:00

Temat: Profesjonalne farby do wlosow - Warszawa
Od: "Shent" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,

Poniewaz u fryzjera farbowanie kosztuje jednak bylo nie bylo spore
pieniadze, a moja przyjaciolka farbuje lepiej niz niejeden fryzjer to czy
wiecie moze gdzie mozna w naszej cudownej stolicy dostac lepsze farby do
wlosow ?
Probowalam juz tych najdrozszych farb ktore mozna dostac w zwyklych
sklepach, a i tak po 2 tygodniach kolor sie zmywa i traci na intensywnosci.
Po farbie od fryzjera kolor ladnie trzyma miesiac.

Z gory dziekuje za jakies info.

Pozdrawiam serdecznie,
Shent z odrostem na lbie, ktory jest delikatnie mowiac denerwujacy.

1. Data: 2004-02-02 09:01:10

Temat: Re: Profesjonalne farby do wlosow - Warszawa
Od: "Magda" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej
poszukaj hurtowni zaopatrującej salony fryzjerskie
nie wiem gdzie jest w wawie
ale na śląsku są przynajmniej dwie (bytom, gliwice)
niby nie sprzedają detalicznie ale ja nabyłam kilka produktów
pozdr
Magda

1. Data: 2004-02-02 09:42:36

Od: GoniaP <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shent wrote:
> [...]
> sklepach, a i tak po 2 tygodniach kolor sie zmywa i traci na intensywnosci.
> Po farbie od fryzjera kolor ladnie trzyma miesiac.

Witam
Farby fryzjerskie mozna dostac w sklepie na Pulawskiej, przy
Rakowieckiej, na przeciwko Silver Sreen, prawie na rogu, pare sklepow
dalej. Tam jest maly zaklad fryzjerski, w ktorym jest sklepik z roznymi
fryzjerskimi przyborami a takze farbami.
Jest jeszcze na Koszykowej, na przeciwko ksiegarni MDM, sklep z
wyposarzeniem do salonow fryzjerskich. Mozna tam kupic farby, ale nie
wszystkie, bo czesc jest sprzedawana tylko fryzjerom.
Na Koszykowej jest jeszcze jeden sklepik, po drugiej stronie ulicy od
poprzedniego, chyba jakos tak na przeciwko hali. Ale nie bylam tam. To
chyba tez jest maly salon fryz. ze sklepikiem (nie jestem pewna).
To chyba tyle z tego co znam.
Powodzenia w szukaniu.

Gosia

Cotygodniowe przypomnienie FAQ