Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...

11. Data: 2020-04-23 23:12:50

Temat: Re: Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie zdaza... cala wilgoc zamarzla w Arktyce...
https://www.youtube.com/watch?v=rgeutmQRWN0
---
Oglondalem. Alez ten dziennikarz mendzi ;P
A kto ma nie zdonrzyc? Bog? Tym wienkszy bedzie show! ;P
Bo moze zawiac od zachodu. Tam wilgoc jest.
Francja, Niemcy zatonom a u nas napelniom siem retencyjniaki ;)

12. Data: 2020-04-24 03:55:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 23:12, m...@g...com wrote:
> [...]
> Bo moze zawiac od zachodu. Tam wilgoc jest.
> Francja, Niemcy zatonom a u nas napelniom siem retencyjniaki ;)

Jednak ogolnie cos tej wilgoci w atmosferze malo... moze to przez brak
jader kondensacji pary wodnej, wskutek zastopowania przemyslu...?

https://ibb.co/cy0DKDR

https://www.weatheronline.co.uk/cgi-bin/expertcharts
?LANG=en&amp;MENU=0000000000&amp;CONT=glob&amp;MODEL
L=gfs&amp;MODELLTYP=1&amp;BASE=-&amp;VAR=prec&amp;HH
=3&amp;ARCHIV=0&amp;PANEL=0&amp;ZOOM=0&amp;PERIOD=

13. Data: 2020-04-24 11:03:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jednak ogolnie cos tej wilgoci w atmosferze malo... moze to przez brak
jader kondensacji pary wodnej, wskutek zastopowania przemyslu...?
---
Albo gwaltownego spadku ilosci lotow...
Tyle ze wilgoci bylo tyle samo ale o te jadra KOndensacji sprawa siem rozbija
Jak zacznie siem zwiekszac ilosc POzarow lasow to i opady wrocom...

14. Data: 2020-04-29 00:37:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A nie mowiem!
Juz siem zaczyna!
Gdzie te zbiorniki przeciwPOwodziowe! ;P
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pogoda-na-srode-29-k
wietnia-2020-burze-i-grad/qj2rhjd

15. Data: 2020-04-29 00:49:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 00:37, m...@g...com wrote:
> A nie mowiem!
> Juz siem zaczyna!
> Gdzie te zbiorniki przeciwPOwodziowe! ;P
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pogoda-na-srode-29-k
wietnia-2020-burze-i-grad/qj2rhjd

//a nie masz czasami wrazenia, ze prognozy z onetu sa dla
niemieckojezycznej czesci kontynentu...?

https://www.weatheronline.co.uk/cgi-bin/expertcharts
?LANG=en&amp;MENU=0000000000&amp;CONT=euro&amp;MODEL
L=gfs&amp;MODELLTYP=1&amp;BASE=-&amp;VAR=prec&amp;HH
=18&amp;ZOOM=0&amp;ARCHIV=0&amp;RES=0&amp;WMO=&amp;P
ERIOD=

16. Data: 2020-04-29 09:06:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

/a nie masz czasami wrazenia, ze prognozy z onetu sa dla
niemieckojezycznej czesci kontynentu...?
---
Moje wrazenia nie maja tu nic do rzeczy.
Grunt ze ta opcja POtwierdza swoje cele
rozkalibrowania sPOleczenstwa... ;)
POlska opcja meteo: www.meteo.pl

17. Data: 2020-04-29 19:23:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 09:06, m...@g...com wrote:
> [...]
> niemieckojezycznej czesci kontynentu...?
> ---
> Moje wrazenia nie maja tu nic do rzeczy.

//raczej utrzymania nadal w kagancu...

18. Data: 2020-04-29 21:53:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

/raczej utrzymania nadal w kagancu...
---
Tych ktorym juz wczesniej rozmontowali instynkt wolnosci
oraz za ich POmocom zagonienie reszty trzodki do uboju...

19. Data: 2020-05-14 09:10:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/pogoda/imgw-ostrzega-prze
d-intensywnym-deszczem-na-poludniu-i-przymrozkami-na
-polnocy-kraju/xk2e38w

Tam gdzie siem modlom o deszcz -deszcz, tam gdzie to olewajom -przymrozki wymrozki
tego co jeszcze nie uschlo...

O co w tym wszystkim chodzi!
PSP zawiesza dzialalnosc!
Misericordia
I znowu ktoś inny musi dbać o normalność
spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban